czarodziej3D Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Witam, mam pilną sprawę odnośnie eksportowanie ustawień włosów zrobionych w XSI do Programu Maya. Z tego co widziałem to są tam te sam plug'in. Czy ktoś to już robił, albo ewentualnie proszę o jakieś linki. Sprawa jest dość pilna i ważna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maceo Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Chętnie bym pomógł, ale niestety nei robiłem tego i nie mam doczynienia z XSI. Pozdrawiam - powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baton Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Maceo po co w ogole piszesz tego posta skoro nic nie wnosi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarodziej3D Posted November 6, 2006 Author Share Posted November 6, 2006 ... problem jest już rozwiązany ale nie miałem czasu tego napisać więc akurat się STRASZNIE nudzę to się wysilę i napisze. Nie napisałem (no bo tego nie wiedziałem na początku) chodziło o wymianę pomiędzy Hair XSI (czyli tak naprawdę Shave and a Haircut który jest zintegrowany z xsi) a pluginem Shave and a Haircut dla programu Maya. Jeżeli chodzi o wymianę ustawień nie ma żadnych problemów gdyż takie ustawienia można zapisać w xsi (z resztą ustawienia każdego narzędzia można zapiać w xsi) do pliku *.Preset (no niestety Maya nie ma takie możliwość - przynajmniej z tego co wiem) ale na szczęście plugin s&h w M. potrafi odczytać i zapisać taki plik, więc niby OK ale tylko połowicznie. Jak wiadomo plugin s&h tworzy fizyczny obiekt (ale nie jest renderowany) - Guides. Konsekwencją takiego rozwiązani jest to że nie można go przenosić. Właściwie można ale nie da się go użyć jako Guides dla s&h więc ułożone włosy np. w XSI nie można przenieść do M. tylko trzeb układać je ponownie. Muszę przyznać że dość dziwne to patrząc że plugin s&h dostępny jest niemal na wszystkie programy do 3D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now