valah Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 witam wszystkich. to moje pierwsze autko i pierwszy wiekszy model wykonany \"poly- modelling`iem\". jakies 1.5 miesiaca temu zaczalem poznawac tą technike wlasnie dzieki temu forum i podgladajac Wasze dokonania ( zwłaszcza dokonania tych Najwiekszych :) ) i grzebiac w tutkach postanowilem zrobic cos bardziej obciazajacego bebechy kompa.:) za morrisa zabralem sie w afekcie naglego zachwytu nad praca Mc-maxima i jego mini ( pozdrowienia Mc ). robota wyszla bardzo srednio jesli chodzi o strukture- siatka jest beznadziejna i namieszana :( . dopiero w trakcie dodawania ostatnich akcesoriow zaczynalem miec niejakie pojecie o ogromnych mozliwosciach poly. zamieszczam pierwsze zdjatka z finala z craczej \"takimi-sobie\" materialami- ciagle nie umiem ustawic Fr. model jest pelen burakow, wiec badzcie zyczliwi ;)
valah Napisano 5 Październik 2003 Autor Napisano 5 Październik 2003 i jescze takie ujecie. dzieki za komentarze.
MC-Maxim Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 Dziekuje za pozdrowienia :D Model jest bardzo fajny moim zdaniem, napewno nie gorszy od mojego :) Czy moglbym Cie prosic o rendering na bialym tle ... tak jak ja zrobilem :P Ustaw tez dokladniejsze cienie bo te Twoje nie sa za dokladne :) ps. Czym renderowales ? Brazil ? V-Ray ? Scaline ?
Myszek Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 model calkiem fajny, mi sie najbardziej podobaja lamki z tyłu jak je zrobiles ?? i cos nie tak z szybami jest, jakies dziwne odbicia takie nienaturalne :(
Loozack Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 mi się modelik bardzo podoba :) ale jeżeli renderujesz w Brazilu to zamiast ustawiać 10 świateł (bo patrząc na cien to raczej sporo ich ustawiłeś :)) włącz Skylight i oprócz niego daj jakieś jedno źródło światła na scenie, ale takie słabiutkie (0,2-0,3) przez co będą lepiej widoczne załamania na karoserii... ale to jest tylko moja sugestia, zrobisz jak będziesz chciał :D trzymaj się [piwo]
valah Napisano 5 Październik 2003 Autor Napisano 5 Październik 2003 dziekuje za wszystkie komentarze: Mc-maxim, Loozack- renderuje to w final renderze z mapa hdri ustawiona jako tlo. tak czy siak nie bardzo wiem jak zmusic cienie do bycia wyraznymi , zwlaszcza cienie kol na podlozu ( finalem bawie sie jakis tydzien najwyzej , wiec moje ustawienia sa mocno orientacyjne). czarna magia:) bylbym wdzieczny za wszelkiego rodzaju wskazowki Myszek- zgadzam sie z Toba- szyby maja fatalny material :) do poprawy ewidentnie, nie wiem na razie gdzie lezy problem, moze w ich zbytniej refleksyjnosci. a propos lamp tylnych- korzystalem z tutoriala Karabo Legwaila`i ze swietnej stronki: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m04.asp postaram sie jak najszybciej wrzucic jakis update z dobrym oswietleniem i cieniami no i na bialym tle ( jestem do uslug Mc- maxim`ie ;) ) dziekuje za opinie.pazdrawlienje:)
valah Napisano 6 Październik 2003 Autor Napisano 6 Październik 2003 zalaczam obrazki coopera na bialym tle , nadal jesnak cienie nie przedstawiaja sie zbyt ciekawie...:( czy ktos moglby mi pomoc w tej materii?;) naprzwde nie wiem skad bierze sie taki dziwne cieniowanie . prosze o uwagi i sugestie. dzieki.
Loozack Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 pewnie znowu niepotrzebnie się odzywam, bo sie nie znam na VRayu :) chociaż moim zdaniem to nie dotyczy renderingu, tylko tego, że we wszystkich źródłach światła masz włączone \"cast shadows\" a rzucać cień powinno tylko jedno światło i ewentualnie skylight... możesz też wyłaczyć oświetlanie podłoża przez niektóre lampy, powinno pomóc :) powodzenia [piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się