Napisano 5 Październik 200321 l witam wszystkich. to moje pierwsze autko i pierwszy wiekszy model wykonany \"poly- modelling`iem\". jakies 1.5 miesiaca temu zaczalem poznawac tą technike wlasnie dzieki temu forum i podgladajac Wasze dokonania ( zwłaszcza dokonania tych Najwiekszych :) ) i grzebiac w tutkach postanowilem zrobic cos bardziej obciazajacego bebechy kompa.:) za morrisa zabralem sie w afekcie naglego zachwytu nad praca Mc-maxima i jego mini ( pozdrowienia Mc ). robota wyszla bardzo srednio jesli chodzi o strukture- siatka jest beznadziejna i namieszana :( . dopiero w trakcie dodawania ostatnich akcesoriow zaczynalem miec niejakie pojecie o ogromnych mozliwosciach poly. zamieszczam pierwsze zdjatka z finala z craczej \"takimi-sobie\" materialami- ciagle nie umiem ustawic Fr. model jest pelen burakow, wiec badzcie zyczliwi ;)
Napisano 5 Październik 200321 l Dziekuje za pozdrowienia :D Model jest bardzo fajny moim zdaniem, napewno nie gorszy od mojego :) Czy moglbym Cie prosic o rendering na bialym tle ... tak jak ja zrobilem :P Ustaw tez dokladniejsze cienie bo te Twoje nie sa za dokladne :) ps. Czym renderowales ? Brazil ? V-Ray ? Scaline ?
Napisano 5 Październik 200321 l model calkiem fajny, mi sie najbardziej podobaja lamki z tyłu jak je zrobiles ?? i cos nie tak z szybami jest, jakies dziwne odbicia takie nienaturalne :(
Napisano 5 Październik 200321 l mi się modelik bardzo podoba :) ale jeżeli renderujesz w Brazilu to zamiast ustawiać 10 świateł (bo patrząc na cien to raczej sporo ich ustawiłeś :)) włącz Skylight i oprócz niego daj jakieś jedno źródło światła na scenie, ale takie słabiutkie (0,2-0,3) przez co będą lepiej widoczne załamania na karoserii... ale to jest tylko moja sugestia, zrobisz jak będziesz chciał :D trzymaj się [piwo]
Napisano 5 Październik 200321 l Autor dziekuje za wszystkie komentarze: Mc-maxim, Loozack- renderuje to w final renderze z mapa hdri ustawiona jako tlo. tak czy siak nie bardzo wiem jak zmusic cienie do bycia wyraznymi , zwlaszcza cienie kol na podlozu ( finalem bawie sie jakis tydzien najwyzej , wiec moje ustawienia sa mocno orientacyjne). czarna magia:) bylbym wdzieczny za wszelkiego rodzaju wskazowki Myszek- zgadzam sie z Toba- szyby maja fatalny material :) do poprawy ewidentnie, nie wiem na razie gdzie lezy problem, moze w ich zbytniej refleksyjnosci. a propos lamp tylnych- korzystalem z tutoriala Karabo Legwaila`i ze swietnej stronki: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m04.asp postaram sie jak najszybciej wrzucic jakis update z dobrym oswietleniem i cieniami no i na bialym tle ( jestem do uslug Mc- maxim`ie ;) ) dziekuje za opinie.pazdrawlienje:)
Napisano 6 Październik 200321 l Autor zalaczam obrazki coopera na bialym tle , nadal jesnak cienie nie przedstawiaja sie zbyt ciekawie...:( czy ktos moglby mi pomoc w tej materii?;) naprzwde nie wiem skad bierze sie taki dziwne cieniowanie . prosze o uwagi i sugestie. dzieki.
Napisano 6 Październik 200321 l pewnie znowu niepotrzebnie się odzywam, bo sie nie znam na VRayu :) chociaż moim zdaniem to nie dotyczy renderingu, tylko tego, że we wszystkich źródłach światła masz włączone \"cast shadows\" a rzucać cień powinno tylko jedno światło i ewentualnie skylight... możesz też wyłaczyć oświetlanie podłoża przez niektóre lampy, powinno pomóc :) powodzenia [piwo]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto