jurop3 Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 witam! chciałbym zrobić powierzchnię jako lustro i wyrenderowac w V ray u, poradzcie jak najprosciej zrobic. chodzi mi o to - jeśli wezmę materiał v raymtl, nastepnie ustawie reflection na kolor biały, to czy powinienem jeszcze wstawiac flat miror. pozdrawiam....
Chalek Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 nie, nie wstawiaj flat mirror, nie ma potrzeby, po za tym zdaje sie, ze jest niekompatybilny z vrayem
tadzio Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Tak jak mowisz najprostszy mirror to reflect> bialy refl.glossines1 i heya... Pozdrawaiam.
AGmakonts Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 owszem ale imho realniej wychodzi standard multi layer difuse czarny, pierwszy spectacular wielki drugi ok 26 i vray map w reflaction
BioTicer Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Mam proźbę mógł by mi ktoś powiedzieć jak to sie robi(lustro)? Ja naprawdę dopiero zaczynam w 3d max coś tam już robie ale v ray-em nigdy sie nie posługiwałem. Wiec mam pytanie czy da sie zrobić efekt Lustra bez V ray-a, albo efekt takiego wypolerowanego metalu(odbijającego światło i cały pokój) tylko w 3d max?jak to sie robi? Wielkie dzięki za pomoc
Temporal Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Tak da sie zrobic nie tylko w vrayu :] A jak? Przejrzyj to forum przejrzyj google i bedziesz mial wiecej niz moglbys sobie wyobrazic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się