Napisano 4 Listopad 200618 l witam! chciałbym zrobić powierzchnię jako lustro i wyrenderowac w V ray u, poradzcie jak najprosciej zrobic. chodzi mi o to - jeśli wezmę materiał v raymtl, nastepnie ustawie reflection na kolor biały, to czy powinienem jeszcze wstawiac flat miror. pozdrawiam....
Napisano 4 Listopad 200618 l nie, nie wstawiaj flat mirror, nie ma potrzeby, po za tym zdaje sie, ze jest niekompatybilny z vrayem
Napisano 5 Listopad 200618 l Tak jak mowisz najprostszy mirror to reflect> bialy refl.glossines1 i heya... Pozdrawaiam.
Napisano 5 Listopad 200618 l owszem ale imho realniej wychodzi standard multi layer difuse czarny, pierwszy spectacular wielki drugi ok 26 i vray map w reflaction
Napisano 31 Styczeń 200817 l Mam proźbę mógł by mi ktoś powiedzieć jak to sie robi(lustro)? Ja naprawdę dopiero zaczynam w 3d max coś tam już robie ale v ray-em nigdy sie nie posługiwałem. Wiec mam pytanie czy da sie zrobić efekt Lustra bez V ray-a, albo efekt takiego wypolerowanego metalu(odbijającego światło i cały pokój) tylko w 3d max?jak to sie robi? Wielkie dzięki za pomoc
Napisano 5 Luty 200817 l Tak da sie zrobic nie tylko w vrayu :] A jak? Przejrzyj to forum przejrzyj google i bedziesz mial wiecej niz moglbys sobie wyobrazic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto