Napisano 6 Listopad 200618 l Mam taki problem: Zrobiłem w 3d maxie człowieka oraz jego zanimację chodu - jest to postać żołnierza - teraz jak do niego (jego ręki) dołączyć pistolet, plecak, czapkę aby podczas odpalania animacji wszystko oruszało się z postacią a nie zostawało w miejscu? Tu mały przykładzik mojego problem (to moja pierwsza animacja teraz juz jest lepiej:) Jak widać wszystko zostaje ;/
Napisano 6 Listopad 200618 l Musisz linkować obiekty do bipeda przez jakiegoś helpera, bezpośrednio się nie da z tego co się orietuję. I pls. oskinuj troszke lepiej postać, bo vertexy się za nią ciągną.
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor Hey Jestem początkujący mozęsz napisać jak to zrobic troche bardziej szczegółowo :) PS Koperty juz nałorzyłem na model lepsze i nic mu sie nie ciaga mam tylko mało kłopoty ze zgieciami rąk pod pachami ;/
Napisano 7 Listopad 200618 l Jest to odwieczny problem ludzkości :* Musisz walczyć z prądem. Ażeby się rynsztunek za nim ciągnął to zaznacz czapeczką weż przycisk link (takie pudełeczka z łańcuszkiem) i wcisknij h wybierz bip01 head i ok i masz i tak wszyskie elementy do odpowiednich kosteczek.
Napisano 21 Listopad 200618 l Autor Dziekuję za informacje :) Mam pytanko trioche banalane bo kiedys juz to robiłem ale za nic niemoge sobie pzypomniec jak to było (był to chyab przypadaek) jak animacje przerobić na klatki bmp w opcji Render ale co zaznaczyc bo niemoge dojść?
Napisano 30 Listopad 200618 l Jesli jestes w oknie ustawień renderingu (F10) to tam ustawiasz sobie zakres klatek jaki max ma przeliczyć... jeśli jako format zapisu ustawisz plik .bmp to max stworzy właściwie ponumerowaną sekwencję plików.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto