Napisano 7 Listopad 200618 l mam szkielet oraz siatke postaci. dodalem modyfikator Physique i ustawilem wplyw kosci tzn obwiednie oraz niektore wierzcholki. teraz okazuje sie ze musze dodac kosc do szkieletu. jak to zrobic zeby dodac kosc do modyfikatora? nie moge go dodac jako floating bone bo kosc jest w hierarhiii tzn czescia szkieletu. jak nalezy to zrobic??
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor ale mi chodzi o to aby dodac kosc a poprzednie w spokoju zostaly ustawione jak byly
Napisano 7 Listopad 200618 l Ja to rozumiem ale, wydaje mi sie ze psyhiq nie ma takiej opcji niestety. Skin od wersji (chyba) maxa 7 ma mozliowsc nawet rigowania podczas modelowania ;]
Napisano 7 Listopad 200618 l Nom, skin lepsiejszy jest, bardziej dopracowany, większa kontrola itepe. A physiqa reinicjalizować trza niestety. Więc trza raz i dobrze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto