Pierzak Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 mam szkielet oraz siatke postaci. dodalem modyfikator Physique i ustawilem wplyw kosci tzn obwiednie oraz niektore wierzcholki. teraz okazuje sie ze musze dodac kosc do szkieletu. jak to zrobic zeby dodac kosc do modyfikatora? nie moge go dodac jako floating bone bo kosc jest w hierarhiii tzn czescia szkieletu. jak nalezy to zrobic??
Pierzak Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 ale to mi niszczy juz ustawione obwiednie i wierzcholki.
Pierzak Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 ale mi chodzi o to aby dodac kosc a poprzednie w spokoju zostaly ustawione jak byly
KLICEK Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Ja to rozumiem ale, wydaje mi sie ze psyhiq nie ma takiej opcji niestety. Skin od wersji (chyba) maxa 7 ma mozliowsc nawet rigowania podczas modelowania ;]
DaveBorck Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Nom, skin lepsiejszy jest, bardziej dopracowany, większa kontrola itepe. A physiqa reinicjalizować trza niestety. Więc trza raz i dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się