Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam szkielet oraz siatke postaci. dodalem modyfikator Physique i ustawilem wplyw kosci tzn obwiednie oraz niektore wierzcholki. teraz okazuje sie ze musze dodac kosc do szkieletu. jak to zrobic zeby dodac kosc do modyfikatora? nie moge go dodac jako floating bone bo kosc jest w hierarhiii tzn czescia szkieletu. jak nalezy to zrobic??

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja to rozumiem ale, wydaje mi sie ze psyhiq nie ma takiej opcji niestety.

Skin od wersji (chyba) maxa 7 ma mozliowsc nawet rigowania podczas modelowania ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności