Faun Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 jak zasymulować odbicia na płaskim szkle, w scenie bez oświetlenia (tylko GI i Skylight) i innych obiektów, które mogłyby się w nim odbijać? Używam HDRI, ale elementy otoczenia z mapy nie są w ogóle widoczne.
salvage Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Jesli uzywasz materialu raytrace dla szkła, daj sobie hdri jako mape environment i w opcjach bitmapy zmien z environ na texture (czy jakos tak) ;-) zmien blur z 1.0 na 0.001 i gotowe :-) Pozdrawiam
tweety Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 rowinięcie myśli Salvage: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=337856&postcount=9 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się