jurop3 Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Witam! Przedstawiam Kilka Renderów Wnętrza Nad Którym Ostatnio Pracowałem, Jako że Nadal Uczę Się Maxa I V Ray A Proszę O Rady I Komenty Modelowanie W Archicadzie+3d Studio Max( Niektóre Szczegóły) + V Ray 1,46 Render Ok 40 Min. Na Każdy Obrazek ( Ir+lc) Pozdrawiam...
tweety Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 świetłko całkiem miłe. jednak widać nieco bugów w ostatnim renderku koło okna tak jak i widoczne wiszące krzesełka w kuchni czy lewitujące półki w łazience... materiały za to zdeczka leżą. zero odbić i rozbłysków - wszystko matowe i... sztuczne... textury na podłodze są tilingowane a nie są seamlesowe... straszni widaćto w pokoju z TV. brakuje też czegokolwiek za oknem. taka ciemna plama niezbyt dobrze współgra z cała sceną. ogólnie scena dobra jako warsztat techniczny, gorzej z odbiorem calości jako projekt. Pozdrawiam
jurop3 Napisano 15 Listopad 2006 Autor Napisano 15 Listopad 2006 napisał tweety "textury na podłodze są tilingowane a nie są seamlesowe... " Jeśli można zapytać gdzie to najlepiej ustawic, byłbym bardzo wdzięczny_a jeśli chodzi o projekt to nadal nad nim pracuje, postaram się coś dzis wrzucić, pozdrawiam wszystkich...
wooka Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 seamlesowości textur nie da sie poprostu ustawić. Sama w sobie musi być tak zbudowana by przy tilingowaniu nie było szwów. A tak po polsku. Twoja tekstura ma szew i jak ją powielasz widać łaczenia między nimi. Musisz albo zmienić teksture albo go usunąć, a to jest już robota w PS'ie, tudziesz innym paincie :) Pozdrawiam
tweety Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 wartość tiling mówi ile razy dana textura zostaje powtórzona na obiekcie. seamless to właściwość samej textury. jeśli textura jest seamlesowa to podczas tilingowania jej na obiekcie nie widać w którym miejscu jedna częśc przechodzi w drugą. jeśli textura jest nieseamlesowa widać gwałtowne urwanie się w miejscu gdzie dwa pola tillingu się stykają (to co Ukash właśnie nazwał szwem). jeśli nie masz textur seamlesowych najlepiej przygotowywać sobie texturę w całości w Photoshopie i potem nałożyć na odpowiednio zmapowany obiekt. Pozdrawiam
Gen.Baton Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Fajne mieszkanie ale by mi sie chciale w takim mieszkac. U mnie w londynie jest ciezko z takim mieszkanie wszystko jest drogie!!!
satanicus1991 Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 Eww... brzydkie teksturki i materiały :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się