Skocz do zawartości

Scena 3D: Mieszkanie


jurop3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przedstawiam Kilka Renderów Wnętrza Nad Którym Ostatnio Pracowałem, Jako że Nadal Uczę Się Maxa I V Ray A Proszę O Rady I Komenty

Modelowanie W Archicadzie+3d Studio Max( Niektóre Szczegóły) + V Ray 1,46

Render Ok 40 Min. Na Każdy Obrazek ( Ir+lc)

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

świetłko całkiem miłe. jednak widać nieco bugów w ostatnim renderku koło okna tak jak i widoczne wiszące krzesełka w kuchni czy lewitujące półki w łazience...

 

materiały za to zdeczka leżą. zero odbić i rozbłysków - wszystko matowe i... sztuczne...

textury na podłodze są tilingowane a nie są seamlesowe... straszni widaćto w pokoju z TV.

 

brakuje też czegokolwiek za oknem. taka ciemna plama niezbyt dobrze współgra z cała sceną.

 

ogólnie scena dobra jako warsztat techniczny, gorzej z odbiorem calości jako projekt.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisał tweety

"textury na podłodze są tilingowane a nie są seamlesowe... "

 

Jeśli można zapytać gdzie to najlepiej ustawic, byłbym bardzo wdzięczny_a jeśli chodzi o projekt to nadal nad nim pracuje, postaram się coś dzis wrzucić, pozdrawiam wszystkich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seamlesowości textur nie da sie poprostu ustawić. Sama w sobie musi być tak zbudowana by przy tilingowaniu nie było szwów.

 

A tak po polsku. Twoja tekstura ma szew i jak ją powielasz widać łaczenia między nimi. Musisz albo zmienić teksture albo go usunąć, a to jest już robota w PS'ie, tudziesz innym paincie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wartość tiling mówi ile razy dana textura zostaje powtórzona na obiekcie.

 

seamless to właściwość samej textury. jeśli textura jest seamlesowa to podczas tilingowania jej na obiekcie nie widać w którym miejscu jedna częśc przechodzi w drugą.

jeśli textura jest nieseamlesowa widać gwałtowne urwanie się w miejscu gdzie dwa pola tillingu się stykają (to co Ukash właśnie nazwał szwem).

 

jeśli nie masz textur seamlesowych najlepiej przygotowywać sobie texturę w całości w Photoshopie i potem nałożyć na odpowiednio zmapowany obiekt.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności