Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Przedstawiam Kilka Renderów Wnętrza Nad Którym Ostatnio Pracowałem, Jako że Nadal Uczę Się Maxa I V Ray A Proszę O Rady I Komenty

Modelowanie W Archicadzie+3d Studio Max( Niektóre Szczegóły) + V Ray 1,46

Render Ok 40 Min. Na Każdy Obrazek ( Ir+lc)

Pozdrawiam...

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

świetłko całkiem miłe. jednak widać nieco bugów w ostatnim renderku koło okna tak jak i widoczne wiszące krzesełka w kuchni czy lewitujące półki w łazience...

 

materiały za to zdeczka leżą. zero odbić i rozbłysków - wszystko matowe i... sztuczne...

textury na podłodze są tilingowane a nie są seamlesowe... straszni widaćto w pokoju z TV.

 

brakuje też czegokolwiek za oknem. taka ciemna plama niezbyt dobrze współgra z cała sceną.

 

ogólnie scena dobra jako warsztat techniczny, gorzej z odbiorem calości jako projekt.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

napisał tweety

"textury na podłodze są tilingowane a nie są seamlesowe... "

 

Jeśli można zapytać gdzie to najlepiej ustawic, byłbym bardzo wdzięczny_a jeśli chodzi o projekt to nadal nad nim pracuje, postaram się coś dzis wrzucić, pozdrawiam wszystkich...

Napisano

seamlesowości textur nie da sie poprostu ustawić. Sama w sobie musi być tak zbudowana by przy tilingowaniu nie było szwów.

 

A tak po polsku. Twoja tekstura ma szew i jak ją powielasz widać łaczenia między nimi. Musisz albo zmienić teksture albo go usunąć, a to jest już robota w PS'ie, tudziesz innym paincie :)

 

Pozdrawiam

Napisano

wartość tiling mówi ile razy dana textura zostaje powtórzona na obiekcie.

 

seamless to właściwość samej textury. jeśli textura jest seamlesowa to podczas tilingowania jej na obiekcie nie widać w którym miejscu jedna częśc przechodzi w drugą.

jeśli textura jest nieseamlesowa widać gwałtowne urwanie się w miejscu gdzie dwa pola tillingu się stykają (to co Ukash właśnie nazwał szwem).

 

jeśli nie masz textur seamlesowych najlepiej przygotowywać sobie texturę w całości w Photoshopie i potem nałożyć na odpowiednio zmapowany obiekt.

 

Pozdrawiam

Napisano

Fajne mieszkanie ale by mi sie chciale w takim mieszkac. U mnie w londynie jest ciezko z takim mieszkanie wszystko jest drogie!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności