tomman Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 Jak zrobić fajnie odkształcające się obiekty np. karoserię samochodu. Próbowałem SimClothem, ale to czasami do bani wychodziło. Macie jakieś pomysły?
VGT Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 Odkształcanie do crashtestów może być dosyć skomplikowane, ale jakieś bardziej podstawowe odkształcenia można uzyskać za pomocą FDD i morphingu. Przeczytaj temat \'trabancik\' autorstwa kondora w animacjach. http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6173 Zastosował tam coś takiego i opisał, jak to zrobił.
tomman Napisano 9 Październik 2003 Autor Napisano 9 Październik 2003 Dzięki, na pewno się przyda, ale chodziło mi bardziej o taki coś jak ten SimCloth. Działa dobrze gdy samochód stoi i jest niszczony przez deflector. Gdy modelem poruszam to mi go na cztery strony świata roznosi i błędy wyskakują. Może znajdziecie jakieś możliwe ustawienia, żeby tak się nie działo. Ja mam troche za wolnego kompa, żeby tak się tym bawić, a po drugie i tak moje wielokrotne próby spełzły na niczym. Ten plugin działa bardzo fajnie, ale jest bardzo czuły.
Rekomendowane odpowiedzi