Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tekstury leza, i osietlenie

 

pozatym masz za mocne i czyste odbicie a rzeka jest lekko pofalowana

 

do enviroment mapy moze wrzuc en filmik, lepiej bedzie ze swiatlem

 

ale moge sie mylic

Napisano

Czesc,

uzywam programu VOODOO CAMERA TRACKER(VCT) do trackowania kamery. Program ten utwarza specjalny plik gdzie jest zapisane poruszanie sie kamery w ten sposob, aby ono schodzilo sie z poruszeniami sie kamery tej prawdziwej z ktora filmowalismy video(backgrounda).

Pozniej kiedy importujemy ten plik utworzony przec VCT do maxu, oraz wybieramy jako tlo to stare video to otrzymamy ze camera maxova bedzie poruszala ta samo trajektorio co i ta prawdziwa ktora filmowano video, w skutek czego mozna tam zucac jakies objekty i cos tam komponowac jak naprzyklad zrobilem to ja....

 

.................... Sceny w 3d muszą być bardzo realistyczne jeśli łączysz je z materiałem video, jak np. tutaj http://www.daniel3d.com/pepeland/animata/pepeland-com_pepe_xvid.avi

albo w 3may

Pozdro

 

Mysle, ze tutaj zednego video na tle nie ma ... po prostu wszystko bardzo pieknie zmodelowane, a realistyczne poruszanie sie kamery powoduje to, ze wygloda to wszystko super realne. :)

 

p.s. lumpy jeszcze raz chce zapytac:

Compositing lezy, 3d tez..............

co to znaczy lezy ? czyli jest do niczego czy jak ? :)

sory, nie jestem z Polski.

 

Pozdro!

Napisano

Tak, miałem na myśli mało profesjonalny efekt twoich dzialan.

Wiem, co to trackowanie i nie mam zastrzezen do tej czesci twojej pracy. Chodziło mi o to, że filmik wygląda jakbyś dal do enviroment obraz z kamery. Określenie video na tle faktycznie nie jest precyzyjne ;)

Twierdzisz, że w maxie mozna komponować, a ja sie z tym nie zgadzam. Moim zdaniem to nie wygląda super realistycznie.

Napisano

Widzisz Piovab... na dobry compositing sklada sie wiele czynnikow.

1) Odzwierciedlenie pracy kamery z planu filmowego, czyli wlasnie tracking.

2) Dobre modele, tekstury, animacja... tak, aby wklejany element 3d mial wystarczajacy poziom realizmu i nie zdradzal, ze to jest dokladane

3) Odzwierciedlenie oswietlenia oraz odbic z oryginalnego ujecia. Obecnie bardzo czesto wykozystywane sa mapy HRDI.

4) Postprodukcja, dopasowanie kolorystyczne, dopasowanie kontrastow i poziomow, dopasowanie ziarna, itp.

 

Jesli czujesz, ze ktorys z tych punktow w Twojej animacji zaniedbales, to mozesz przy kolejnej bardziej sie postarac, a animka na pewno bedzie o wiele lepiej sie prezentowala.

 

Czekamy zatem na kolejny test :) Pozdrowienia

Napisano

Lumpy i Kris_R dzieki za informacje ! bede mial na uwadze ! i innym razem sie postaram bardziej ... juz cos mam zaplanowanego ... :) jak cos sie pojawi to odrazu tutaj wkleje !

Dzieki jeszcze raz !

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności