Piovab Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 Witam, prosze kto sie nie leni to obejrzyjcie to http://www.mytempdir.com/1054746 p.s. na tekstury to moze nie zwracajcie zbyt duzo uwagi, bo kto wie jakie so te talerze, naprawde, moze z plastiku ? :D joke Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 tekstury leza, i osietlenie pozatym masz za mocne i czyste odbicie a rzeka jest lekko pofalowana do enviroment mapy moze wrzuc en filmik, lepiej bedzie ze swiatlem ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 Compositing lezy, 3d tez. Ale mimo wszystko dobrze, ze cos sie dzieje w tym dziale. Jakich programow uzywasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piovab Napisano 14 Listopad 2006 Autor Share Napisano 14 Listopad 2006 illy dzieki, potestuje sobie. Lumpy uzywam takiego "voodoo tracker'a" , prosze bardzo wiecej dowiesz sie tutaj http://www.max-animation.com/voodoo_camera_tracker.htm p.s. co to znaczy lezy? czyli jest guwno ? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 16 Listopad 2006 Share Napisano 16 Listopad 2006 Chodzi mi o program, w którym to składasz w całość. Jeśli używasz tylko maxa i jako tlo wybierasz filmik to lepiej użyj jakiegoś softu do compositingu. Renderujesz UFO z kanałem Alpha a reszte robisz np. w AE. Sceny w 3d muszą być bardzo realistyczne jeśli łączysz je z materiałem video, jak np. tutaj http://www.daniel3d.com/pepeland/animata/pepeland-com_pepe_xvid.avi albo w 3may Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piovab Napisano 16 Listopad 2006 Autor Share Napisano 16 Listopad 2006 Czesc, uzywam programu VOODOO CAMERA TRACKER(VCT) do trackowania kamery. Program ten utwarza specjalny plik gdzie jest zapisane poruszanie sie kamery w ten sposob, aby ono schodzilo sie z poruszeniami sie kamery tej prawdziwej z ktora filmowalismy video(backgrounda). Pozniej kiedy importujemy ten plik utworzony przec VCT do maxu, oraz wybieramy jako tlo to stare video to otrzymamy ze camera maxova bedzie poruszala ta samo trajektorio co i ta prawdziwa ktora filmowano video, w skutek czego mozna tam zucac jakies objekty i cos tam komponowac jak naprzyklad zrobilem to ja.... .................... Sceny w 3d muszą być bardzo realistyczne jeśli łączysz je z materiałem video, jak np. tutaj http://www.daniel3d.com/pepeland/animata/pepeland-com_pepe_xvid.avi albo w 3may Pozdro Mysle, ze tutaj zednego video na tle nie ma ... po prostu wszystko bardzo pieknie zmodelowane, a realistyczne poruszanie sie kamery powoduje to, ze wygloda to wszystko super realne. :) p.s. lumpy jeszcze raz chce zapytac: Compositing lezy, 3d tez.............. co to znaczy lezy ? czyli jest do niczego czy jak ? :) sory, nie jestem z Polski. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 16 Listopad 2006 Share Napisano 16 Listopad 2006 Tak, miałem na myśli mało profesjonalny efekt twoich dzialan. Wiem, co to trackowanie i nie mam zastrzezen do tej czesci twojej pracy. Chodziło mi o to, że filmik wygląda jakbyś dal do enviroment obraz z kamery. Określenie video na tle faktycznie nie jest precyzyjne ;) Twierdzisz, że w maxie mozna komponować, a ja sie z tym nie zgadzam. Moim zdaniem to nie wygląda super realistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piovab Napisano 17 Listopad 2006 Autor Share Napisano 17 Listopad 2006 hmmm :) no moze i nie wygloda, ale mowilem o tym linku ktory mi wyrzej rzuciles ... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Widzisz Piovab... na dobry compositing sklada sie wiele czynnikow. 1) Odzwierciedlenie pracy kamery z planu filmowego, czyli wlasnie tracking. 2) Dobre modele, tekstury, animacja... tak, aby wklejany element 3d mial wystarczajacy poziom realizmu i nie zdradzal, ze to jest dokladane 3) Odzwierciedlenie oswietlenia oraz odbic z oryginalnego ujecia. Obecnie bardzo czesto wykozystywane sa mapy HRDI. 4) Postprodukcja, dopasowanie kolorystyczne, dopasowanie kontrastow i poziomow, dopasowanie ziarna, itp. Jesli czujesz, ze ktorys z tych punktow w Twojej animacji zaniedbales, to mozesz przy kolejnej bardziej sie postarac, a animka na pewno bedzie o wiele lepiej sie prezentowala. Czekamy zatem na kolejny test :) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piovab Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 Lumpy i Kris_R dzieki za informacje ! bede mial na uwadze ! i innym razem sie postaram bardziej ... juz cos mam zaplanowanego ... :) jak cos sie pojawi to odrazu tutaj wkleje ! Dzieki jeszcze raz ! pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się