startingmax Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 Witam mam 2 pytania. 1. Jeżeli musze wyciagnac okreg z prostokata to nalezy posluzyc sie shape merge ? 2. Jezeli robie robota i latwiej mi zrobic kilka sphere i polaczyc czy to dopuszczalne w modelingu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 Hej 1. Shapemerege staraj sie uzywac tylko wtedy kiedy nie ma juz innych sposobów. Sproboje ci opisac to jak ja robie okregi w kwadratowym poly. : 1.Uzyj CUT i polacz wierzcholki poligona 2. Wlacz SNAP (zaznacz w opcjach MIDPOINTS) i polacz CUTEM rownolegle krawedzie 3. zaznacz te wierzcholki ktore powstaly w srodku i kliknij COLLAPSE 4. Powstały wierzchołek zchamferuj 5. Meshsmooth i wuala mamy wyciete koleczko :D 2. W modellingu wszystko jest dopuszczalne - liczy sie efekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 Ad2: Drab, czemu wrabiasz biednego człowieka ? Później pokaze siatke swojego modelu na forum i wszyscy go zjadą :D Ja powiem tak, może i dopuszczalne, ale staraj się lepiej modelować editable poly niż składać obiekt z primitivsów (czy jak to się tam pisze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 zalezy, bo jesli sfery nie beda polaczone, i beda mialy odstep od siebie to czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 14 Listopad 2006 Share Napisano 14 Listopad 2006 mirach - a co komu do siatki jak model wymiata? Kazdy ma swoje sposoby :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi