Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam 2 pytania.

1. Jeżeli musze wyciagnac okreg z prostokata to nalezy posluzyc sie shape merge ?

2. Jezeli robie robota i latwiej mi zrobic kilka sphere i polaczyc czy to dopuszczalne w modelingu ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 725
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej

 

1. Shapemerege staraj sie uzywac tylko wtedy kiedy nie ma juz innych sposobów. Sproboje ci opisac to jak ja robie okregi w kwadratowym poly. :

1.Uzyj CUT i polacz wierzcholki poligona

2. Wlacz SNAP (zaznacz w opcjach MIDPOINTS) i polacz CUTEM rownolegle krawedzie

3. zaznacz te wierzcholki ktore powstaly w srodku i kliknij COLLAPSE

4. Powstały wierzchołek zchamferuj

5. Meshsmooth i wuala mamy wyciete koleczko :D

 

2. W modellingu wszystko jest dopuszczalne - liczy sie efekt :)

Napisano

Ad2: Drab, czemu wrabiasz biednego człowieka ? Później pokaze siatke swojego modelu na forum i wszyscy go zjadą :D Ja powiem tak, może i dopuszczalne, ale staraj się lepiej modelować editable poly niż składać obiekt z primitivsów (czy jak to się tam pisze).

Napisano

zalezy, bo jesli sfery nie beda polaczone, i beda mialy odstep od siebie to czemu nie?

Napisano

mirach - a co komu do siatki jak model wymiata? Kazdy ma swoje sposoby :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności