Napisano 14 Listopad 200618 l Witam mam 2 pytania. 1. Jeżeli musze wyciagnac okreg z prostokata to nalezy posluzyc sie shape merge ? 2. Jezeli robie robota i latwiej mi zrobic kilka sphere i polaczyc czy to dopuszczalne w modelingu ?
Napisano 14 Listopad 200618 l Hej 1. Shapemerege staraj sie uzywac tylko wtedy kiedy nie ma juz innych sposobów. Sproboje ci opisac to jak ja robie okregi w kwadratowym poly. : 1.Uzyj CUT i polacz wierzcholki poligona 2. Wlacz SNAP (zaznacz w opcjach MIDPOINTS) i polacz CUTEM rownolegle krawedzie 3. zaznacz te wierzcholki ktore powstaly w srodku i kliknij COLLAPSE 4. Powstały wierzchołek zchamferuj 5. Meshsmooth i wuala mamy wyciete koleczko :D 2. W modellingu wszystko jest dopuszczalne - liczy sie efekt :)
Napisano 14 Listopad 200618 l Ad2: Drab, czemu wrabiasz biednego człowieka ? Później pokaze siatke swojego modelu na forum i wszyscy go zjadą :D Ja powiem tak, może i dopuszczalne, ale staraj się lepiej modelować editable poly niż składać obiekt z primitivsów (czy jak to się tam pisze).
Napisano 14 Listopad 200618 l zalezy, bo jesli sfery nie beda polaczone, i beda mialy odstep od siebie to czemu nie?
Napisano 14 Listopad 200618 l mirach - a co komu do siatki jak model wymiata? Kazdy ma swoje sposoby :)