Skocz do zawartości

nie chciane scalowanie przy rotate i summery


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wtiam

Problem jak w temacie.. czyli przy rotate... dziwnie mi scalują obiekty które są w hierarchii .

Podobny problem miałem z summery przy obrocie Gizma obiekt mirrorowany się scalował w dziwny sposób.

Próbowałem coś pokombinować z pivotem ale to nic nie dawało .. myślę jednak, że to coś z tym .. tylko nie wiem co :/

 

Help ;)

 

rotateel6.th.jpg rotate1px2.th.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pewno jak stworzyłeś bipeda to zamiast ustawić sobie po ludzku wysokość w opcjach bipeda to go przeskalowałeś według jakiejś osi. Przynajmniej tak to wygląda.

Napisano

stawiam bipeda > snapshot do mesh'a > kasuję cąłą hierarchię > skaluję każdy obiekt i dopasowuję > tworzę swoją hierarchię > daję skin na model i dodalje wszystkie obiekty ....

 

domyślam się że to wszystko przez scale ... ale nie iwem dlaczego to tak :|

 

(+) np obracam przedramieniem to wszystko dobrze ... ale jak ramieniem to ramię i ręka się tak gnie

nie wiem co jest

Napisano

powstawiałem dummy pomiędzy ramię-przedramię, palce-dłoń i pomogło

 

potrafi ktoś to wyjaśnić dlaczego właśnie trzeba coś takiego robić ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności