krzyhhh Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Wtiam Problem jak w temacie.. czyli przy rotate... dziwnie mi scalują obiekty które są w hierarchii . Podobny problem miałem z summery przy obrocie Gizma obiekt mirrorowany się scalował w dziwny sposób. Próbowałem coś pokombinować z pivotem ale to nic nie dawało .. myślę jednak, że to coś z tym .. tylko nie wiem co :/ Help ;)
Lis Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Pewno jak stworzyłeś bipeda to zamiast ustawić sobie po ludzku wysokość w opcjach bipeda to go przeskalowałeś według jakiejś osi. Przynajmniej tak to wygląda.
krzyhhh Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 stawiam bipeda > snapshot do mesh'a > kasuję cąłą hierarchię > skaluję każdy obiekt i dopasowuję > tworzę swoją hierarchię > daję skin na model i dodalje wszystkie obiekty .... domyślam się że to wszystko przez scale ... ale nie iwem dlaczego to tak :| (+) np obracam przedramieniem to wszystko dobrze ... ale jak ramieniem to ramię i ręka się tak gnie nie wiem co jest
krzyhhh Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 powstawiałem dummy pomiędzy ramię-przedramię, palce-dłoń i pomogło potrafi ktoś to wyjaśnić dlaczego właśnie trzeba coś takiego robić ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się