Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wtiam

Problem jak w temacie.. czyli przy rotate... dziwnie mi scalują obiekty które są w hierarchii .

Podobny problem miałem z summery przy obrocie Gizma obiekt mirrorowany się scalował w dziwny sposób.

Próbowałem coś pokombinować z pivotem ale to nic nie dawało .. myślę jednak, że to coś z tym .. tylko nie wiem co :/

 

Help ;)

 

rotateel6.th.jpg rotate1px2.th.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 959
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pewno jak stworzyłeś bipeda to zamiast ustawić sobie po ludzku wysokość w opcjach bipeda to go przeskalowałeś według jakiejś osi. Przynajmniej tak to wygląda.

Napisano
  • Autor

stawiam bipeda > snapshot do mesh'a > kasuję cąłą hierarchię > skaluję każdy obiekt i dopasowuję > tworzę swoją hierarchię > daję skin na model i dodalje wszystkie obiekty ....

 

domyślam się że to wszystko przez scale ... ale nie iwem dlaczego to tak :|

 

(+) np obracam przedramieniem to wszystko dobrze ... ale jak ramieniem to ramię i ręka się tak gnie

nie wiem co jest

Napisano
  • Autor

powstawiałem dummy pomiędzy ramię-przedramię, palce-dłoń i pomogło

 

potrafi ktoś to wyjaśnić dlaczego właśnie trzeba coś takiego robić ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności