Napisano 18 Listopad 200618 l Wtiam Problem jak w temacie.. czyli przy rotate... dziwnie mi scalują obiekty które są w hierarchii . Podobny problem miałem z summery przy obrocie Gizma obiekt mirrorowany się scalował w dziwny sposób. Próbowałem coś pokombinować z pivotem ale to nic nie dawało .. myślę jednak, że to coś z tym .. tylko nie wiem co :/ Help ;)
Napisano 18 Listopad 200618 l Pewno jak stworzyłeś bipeda to zamiast ustawić sobie po ludzku wysokość w opcjach bipeda to go przeskalowałeś według jakiejś osi. Przynajmniej tak to wygląda.
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor stawiam bipeda > snapshot do mesh'a > kasuję cąłą hierarchię > skaluję każdy obiekt i dopasowuję > tworzę swoją hierarchię > daję skin na model i dodalje wszystkie obiekty .... domyślam się że to wszystko przez scale ... ale nie iwem dlaczego to tak :| (+) np obracam przedramieniem to wszystko dobrze ... ale jak ramieniem to ramię i ręka się tak gnie nie wiem co jest
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor powstawiałem dummy pomiędzy ramię-przedramię, palce-dłoń i pomogło potrafi ktoś to wyjaśnić dlaczego właśnie trzeba coś takiego robić ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto