Gość PRZEMYSŁAW DZIURLA Napisano 8 Październik 2003 Share Napisano 8 Październik 2003 kurde mam problem! tworze w maxie autko z tutoriala wiewióra - peugeot 206.jak tak dalej pójdzie to sie potne.robie sobie obrysy ,łącze,daje surface no i sie zaczynają kredki.auto wygląda jakby sie skulało ze skarpy.myślałem ze jak użyje meshsmoth\'a to sie tego pozbęde ale gówno.ludzie dajcie cynk co mam zrobić bo jak tak dalej pójdzie to polska straci dobrego grafika :))))))))) z góry dzieki!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 8 Październik 2003 Share Napisano 8 Październik 2003 moze sproboj w opcjach splineow zaznaczyc adaptive?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klaster Napisano 11 Październik 2003 Share Napisano 11 Październik 2003 witaj nie wiem czy dobrze rozumiem i czy o to chocdzi co ja mysle ale najlepiej by bylo jak bys wzioł screnen dał to by wyjasniło. Ja jestem poczatkujacym i robiłem ze splainow i tez mialem problemy to mi gdzies wiezcholek poleciał to zas brakowało maskowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomman Napisano 13 Październik 2003 Share Napisano 13 Październik 2003 włącz sobie przyciąganie kursora do vertexów i obserwuj we wszystkich oknach czy się łączą punkty tak jak trzeba. Moj pierwszy peugot wyglądal jakby ktoś go pookładał pałą po całej karoserii, ale smooth załatwiło całą sprawe bez bólu. Jak masz za mocno poobijany to pobaw się relaxem. Też pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomman Napisano 13 Październik 2003 Share Napisano 13 Październik 2003 btw Tomek uje się nie kreskuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 13 Październik 2003 Share Napisano 13 Październik 2003 bo dostaniesz dwóje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saiyan9 Napisano 15 Październik 2003 Share Napisano 15 Październik 2003 Z tego co wiem to ten tutek Tomka Rozkosza nie byl do konca kompletny.. (duzo rzeczy trza bylo sie domyslic i takie tam) Kupilem od niego na cd tutek tworzenia Focusa.. przerobilem.. i teraz nie ma problemu z tworzeniem fury ^_^ (ale ze mnie szlachta.. hehe!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomman Napisano 16 Październik 2003 Share Napisano 16 Październik 2003 Jak masz troche wyobrażni i dobry szpszęt to wszystko jest łatwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holo Napisano 17 Październik 2003 Share Napisano 17 Październik 2003 ja tam dałem radę. trzeba trochę wyobraźni mieć, trochę cierpliwośći i nie ufać bluprintom bezgranicznie. kupa zdjęć to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość {p Napisano 19 Październik 2003 Share Napisano 19 Październik 2003 coś niewidzę tutaj zwolenników NURBS`ów . modeluję w maxie wyłącznie krawędzie a płaszczyzny nakładam w Rhino . metoda dobra do projektowania własnych modeli ... wymaga wyobraźni , ale nadaje się do tego taki komp jaki ja mam ( C 300mhz + 128 ramu + zintegrowana karta graficzna ) ps. jak mamy rzuty samochodu w izometryku . to fajną opcją w Rhino jest konwertowanie krzywych z 2 rzutów w przestrzeń ... bajeczka.... ale skąd wziąć takie rzuty... może ktoś wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robczan Napisano 20 Październik 2003 Share Napisano 20 Październik 2003 Licz sie ze slowami Robczan. I zapoznaj sie z regulaminem forum. Tesaurus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość qwark Napisano 25 Październik 2003 Share Napisano 25 Październik 2003 jesli chodzi o Twoje autko - to mozliwe ze problemem bedzie opcja Patch typology - steps w surface - daj na 0 , lub w opcjach spline - zakładka interpolation - steps - tez na 0 , i dopiero potem meshsmooth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xMark Napisano 28 Październik 2003 Share Napisano 28 Październik 2003 a skoad mozna sciagnac te szkice 2d roznych samochodow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klaster Napisano 28 Październik 2003 Share Napisano 28 Październik 2003 nie zaraz mnie rozwali :mad: a poczytaj sobie pierwsze posty przyklejone :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xMark Napisano 28 Październik 2003 Share Napisano 28 Październik 2003 no tak sorrry, ale jakos tam nie zajrzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xMark Napisano 29 Październik 2003 Share Napisano 29 Październik 2003 a ja mam pytanie odnosnie rozmiarow. sciagnolem bluesprin Audi TT i te ujecia (przod tyl bok i gora) sa na jednem zdjeciu. rozumiem ze musze to pociac np. w photoshopie. i tak tez robie tylkoe ze te nowe okienka sa troche za duze do obrazka. i teraz w 3d maxie tworze box ale nie wiem o jakich rozmiarach?? na tym zdjeciu glownym np. bym szerokosc 1800 mm a wysokosc 1400mm. i taki zreobilem box i wrzucilem na to zdjecie. i ten obrazek strasznie sie rozszerzyl i znieksztalcil. wiec pytam jak to sie robi aby bylo dobrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klaster Napisano 30 Październik 2003 Share Napisano 30 Październik 2003 gdybys tak troche pomyslał to bys był dobry ale widac lenie z was są, zrób boxy o takich samych wymarach jak masz obrazki, czy to takie trudne. Wystarczy troche pomyslec co ta dzisiejsza szkola robi z ludzmi, juz nawet nie chce im sie myslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xMark Napisano 30 Październik 2003 Share Napisano 30 Październik 2003 no myslalem nad tym i mi nic do glowy nie przyszlo :( ale juz wiem o co chodzi thx :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi