Skocz do zawartości

modelowanie samochodów


Gość PRZEMYSŁAW DZIURLA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PRZEMYSŁAW DZIURLA
Napisano

kurde mam problem!

tworze w maxie autko z tutoriala wiewióra - peugeot 206.jak tak dalej pójdzie to sie potne.robie sobie obrysy ,łącze,daje surface no i sie zaczynają kredki.auto wygląda jakby sie skulało ze skarpy.myślałem ze jak użyje meshsmoth\'a to sie tego pozbęde ale gówno.ludzie dajcie cynk co mam zrobić bo jak tak dalej pójdzie to polska straci dobrego grafika :)))))))))

 

z góry dzieki!!!!!

 

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witaj nie wiem czy dobrze rozumiem i czy o to chocdzi co ja mysle ale najlepiej by bylo jak bys wzioł screnen dał to by wyjasniło. Ja jestem poczatkujacym i robiłem ze splainow i tez mialem problemy to mi gdzies wiezcholek poleciał to zas brakowało maskowania.

Napisano

włącz sobie przyciąganie kursora do vertexów i obserwuj we wszystkich oknach czy się łączą punkty tak jak trzeba. Moj pierwszy peugot wyglądal jakby ktoś go pookładał pałą po całej karoserii, ale smooth załatwiło całą sprawe bez bólu. Jak masz za mocno poobijany to pobaw się relaxem. Też pomaga.

Napisano

Z tego co wiem to ten tutek Tomka Rozkosza nie byl do konca kompletny.. (duzo rzeczy trza bylo sie domyslic i takie tam) Kupilem od niego na cd tutek tworzenia Focusa.. przerobilem.. i teraz nie ma problemu z tworzeniem fury ^_^ (ale ze mnie szlachta.. hehe!)

Napisano

coś niewidzę tutaj zwolenników NURBS`ów . modeluję w maxie wyłącznie krawędzie a płaszczyzny nakładam w Rhino . metoda dobra do projektowania własnych modeli ... wymaga wyobraźni , ale nadaje się do tego taki komp jaki ja mam ( C 300mhz + 128 ramu + zintegrowana karta graficzna )

 

ps. jak mamy rzuty samochodu w izometryku . to fajną opcją w Rhino jest konwertowanie krzywych z 2 rzutów w przestrzeń ... bajeczka.... ale skąd wziąć takie rzuty... może ktoś wie ?

Napisano

jesli chodzi o Twoje autko - to mozliwe ze problemem bedzie opcja Patch typology - steps w surface - daj na 0 , lub w opcjach spline - zakładka interpolation - steps - tez na 0 , i dopiero potem meshsmooth.

Napisano

a ja mam pytanie odnosnie rozmiarow.

sciagnolem bluesprin Audi TT

i te ujecia (przod tyl bok i gora) sa na jednem zdjeciu. rozumiem ze musze to pociac np. w photoshopie. i tak tez robie tylkoe ze te nowe okienka sa troche za duze do obrazka. i teraz w 3d maxie tworze box ale nie wiem o jakich rozmiarach?? na tym zdjeciu glownym np. bym szerokosc 1800 mm a wysokosc 1400mm. i taki zreobilem box i wrzucilem na to zdjecie. i ten obrazek strasznie sie rozszerzyl i znieksztalcil.

wiec pytam jak to sie robi aby bylo dobrze??

Napisano

gdybys tak troche pomyslał to bys był dobry ale widac lenie z was są, zrób boxy o takich samych wymarach jak masz obrazki, czy to takie trudne.

Wystarczy troche pomyslec

co ta dzisiejsza szkola robi z ludzmi, juz nawet nie chce im sie myslec




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności