Skocz do zawartości

Dziwne zniekształecenie tekstury-blueprinta


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Właśnie zacząłem swoją przygodę z modelowaniem aut w 3ds maxie 8 i odrazu problem. Bo nałożeniu blueprinta na plane i ustawieniu wszystkich rozmiarów, podczas obracania ów plane-a blueprint który jest na nim zaczyne sie wyginać, zniekształcać. Tylko gdy widok jest idealnie z góry ( bo to jest TOP auta) to wtedy blueprint jest taki jaki powiennien być. Proszę o pomoc bo nigdzie nie znalazłem rozwiązania, a że dopiero zaczynam zabawe więc nieznam wszystkich opcji maxa na pamięć.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem tak że plane jest stworzony w TOP-ie, ma po Lenght i Widht Segs bo 1 i rozmiar jego jest taki sam jak blueprinta który jest na nim nałożony, a blueprint jest nałożony jako Bitmap i tyle.

 

Tu jest link do tego jak to wygląda: http://img167.imageshack.us/img167/5678/3dsmax1ej8.jpg

 

A i używam software-owego sterownika bo w OpenGL i Direct3d wszystko działa poprawnie tylko jakość tego blueprinta spada strasznie, wszystkie krawędzie są poszarpane, a nie które linie nie kompletne. Prosze o pomoc gdyż jest to bardzo ważna dla mnie sprawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności