Napisano 26 Listopad 200618 l Właśnie zacząłem swoją przygodę z modelowaniem aut w 3ds maxie 8 i odrazu problem. Bo nałożeniu blueprinta na plane i ustawieniu wszystkich rozmiarów, podczas obracania ów plane-a blueprint który jest na nim zaczyne sie wyginać, zniekształcać. Tylko gdy widok jest idealnie z góry ( bo to jest TOP auta) to wtedy blueprint jest taki jaki powiennien być. Proszę o pomoc bo nigdzie nie znalazłem rozwiązania, a że dopiero zaczynam zabawe więc nieznam wszystkich opcji maxa na pamięć.
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor Powiem tak że plane jest stworzony w TOP-ie, ma po Lenght i Widht Segs bo 1 i rozmiar jego jest taki sam jak blueprinta który jest na nim nałożony, a blueprint jest nałożony jako Bitmap i tyle. Tu jest link do tego jak to wygląda: http://img167.imageshack.us/img167/5678/3dsmax1ej8.jpg A i używam software-owego sterownika bo w OpenGL i Direct3d wszystko działa poprawnie tylko jakość tego blueprinta spada strasznie, wszystkie krawędzie są poszarpane, a nie które linie nie kompletne. Prosze o pomoc gdyż jest to bardzo ważna dla mnie sprawa.
Napisano 28 Listopad 200618 l na softwarze długo nie pociągniesz. Wróć do Open GL lub directa i zacznij od FAQ'a z tego forum :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto