Nosenation Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Właśnie zacząłem swoją przygodę z modelowaniem aut w 3ds maxie 8 i odrazu problem. Bo nałożeniu blueprinta na plane i ustawieniu wszystkich rozmiarów, podczas obracania ów plane-a blueprint który jest na nim zaczyne sie wyginać, zniekształcać. Tylko gdy widok jest idealnie z góry ( bo to jest TOP auta) to wtedy blueprint jest taki jaki powiennien być. Proszę o pomoc bo nigdzie nie znalazłem rozwiązania, a że dopiero zaczynam zabawe więc nieznam wszystkich opcji maxa na pamięć.
Nosenation Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Powiem tak że plane jest stworzony w TOP-ie, ma po Lenght i Widht Segs bo 1 i rozmiar jego jest taki sam jak blueprinta który jest na nim nałożony, a blueprint jest nałożony jako Bitmap i tyle. Tu jest link do tego jak to wygląda: http://img167.imageshack.us/img167/5678/3dsmax1ej8.jpg A i używam software-owego sterownika bo w OpenGL i Direct3d wszystko działa poprawnie tylko jakość tego blueprinta spada strasznie, wszystkie krawędzie są poszarpane, a nie które linie nie kompletne. Prosze o pomoc gdyż jest to bardzo ważna dla mnie sprawa.
Bacry Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 na softwarze długo nie pociągniesz. Wróć do Open GL lub directa i zacznij od FAQ'a z tego forum :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się