MohSETH Napisano 9 Październik 2003 Share Napisano 9 Październik 2003 Wiem ze to pytanie moze byc nie na miejscu ale chcialbym sie dowiedziec jaki jest optymalny kolor blueprintow bo przewaznie sa one czarne na bialym tle co sprawia ze nie sa one zbyt widoczne w srodowisku Max\'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 9 Październik 2003 Share Napisano 9 Październik 2003 Hmmm, zaskakujące pytanie. Z tego, co ja pamiętam, to zawsze miałem czarne blueprinty na białym tle i nie sprawiało mi to żadnego kłopotu. Przecież kolor modelowanej siatki można sobie dopasować tak, aby była dobrze widoczna. Więc dla mnie kolor blueprint\'ów nie ma żadnego znaczenia. Może napisz, co konkretnie staje się niewidoczne, wtedy będzie wiadomo, co w tym Ci przeszkadza. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 9 Październik 2003 Autor Share Napisano 9 Październik 2003 Niewidoczne staja sie linie samochodu.... zlewaja sie nawet jak rzut jest bardzo dobrej jakosci...... tak jakgbyby byla za mala rozdzielczosc w viewportach ale wiem ze rozdzialki nie mozna zmienic:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 9 Październik 2003 Share Napisano 9 Październik 2003 Nie jestem pewien o które linie Ci chodzi, ale jeśil o te na blueprintach, to możliwe, że jeszcze nie poprawiłeś jakości bitmap w ustawieniach driver\'ów. Po szczegóły zajrzyj tutaj: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6207 A jeśli chodzi o linie modelowanej bryły, to nadaj jej jakiś ciemny kolor - mi to pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszp Napisano 9 Październik 2003 Share Napisano 9 Październik 2003 i przy okazji ja skorzystałem:) i jeszcze udało mi się znalezć : klikasz prawym na veiwport i i klikasz texture correction:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi