Napisano 29 Listopad 200618 l nie wiem czy ten temat dobrze tu dalem ale renderuje w vray wiec chyba dobrze :P mam maly problem z lampa chinska co ponizej chodzi o texture papieru ta co ponizej to ma kolor bardzo jasny zolty i mape fallow w refraction (nic wiecej) lampy w srodku typu vray, probowalem juz innych sposobow np refraction sciagalem do polowy i gloseines na 0,5 ale rendering nawet nie drgnal :P nie wiem jak uzyskac taki efekt lampy jak ponizej ;/ moze ktos ma jakis tutorialek z takimi wlasnie lampami, bardzo prosil bym o pomoc, z gory dzieki ;)
Napisano 29 Listopad 200618 l olej to, daj materiał: vray light material i w slot wwal gradient z żółtym i pomarańczowym kolorem, zmapuj obiekt i dostosuj multiplier, efekt jest świetny
Napisano 29 Listopad 200618 l Autor ooo! Wlasnie o to chodzilo, napewno to dopracuje tylko macku, jeszcze jedno male pytanie, jak zrobic zeby to jeszcze mialo displacement przypisany? sorki ze tak zawracam glowe ;/
Napisano 30 Listopad 200618 l Autor jednak doszedlem do wniosku ze to jeszcze nie to :P i poszedlem za tropem refrakta ;) zeskalowalem kopie tej lampy do srodka ( sa 3 ) i pokombinowalem z falloff displacement i wyszlo cos takiego, jeszcze dopracuje, ale efekt jak dla mnie lepszy chociaz nie wiem czy dobrze zrobilem to powyzej, ale mysle ze tak :P niestety czas renderingu 35 min ;/ ale nad tym tez popracuje :P dzieki macku za podpowiedz z vraylightmtl ;) voila wlasciwie zrobilem caly material od poczatku ;) czas renderingu 5 min [/url]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto