carlosss Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 nie wiem czy ten temat dobrze tu dalem ale renderuje w vray wiec chyba dobrze :P mam maly problem z lampa chinska co ponizej chodzi o texture papieru ta co ponizej to ma kolor bardzo jasny zolty i mape fallow w refraction (nic wiecej) lampy w srodku typu vray, probowalem juz innych sposobow np refraction sciagalem do polowy i gloseines na 0,5 ale rendering nawet nie drgnal :P nie wiem jak uzyskac taki efekt lampy jak ponizej ;/ moze ktos ma jakis tutorialek z takimi wlasnie lampami, bardzo prosil bym o pomoc, z gory dzieki ;)
Marcin Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 olej to, daj materiał: vray light material i w slot wwal gradient z żółtym i pomarańczowym kolorem, zmapuj obiekt i dostosuj multiplier, efekt jest świetny
carlosss Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 ooo! Wlasnie o to chodzilo, napewno to dopracuje tylko macku, jeszcze jedno male pytanie, jak zrobic zeby to jeszcze mialo displacement przypisany? sorki ze tak zawracam glowe ;/
carlosss Napisano 30 Listopad 2006 Autor Napisano 30 Listopad 2006 jednak doszedlem do wniosku ze to jeszcze nie to :P i poszedlem za tropem refrakta ;) zeskalowalem kopie tej lampy do srodka ( sa 3 ) i pokombinowalem z falloff displacement i wyszlo cos takiego, jeszcze dopracuje, ale efekt jak dla mnie lepszy chociaz nie wiem czy dobrze zrobilem to powyzej, ale mysle ze tak :P niestety czas renderingu 35 min ;/ ale nad tym tez popracuje :P dzieki macku za podpowiedz z vraylightmtl ;) voila wlasciwie zrobilem caly material od poczatku ;) czas renderingu 5 min [/url]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się