Smiglo Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 No tak sie napatrzalem na wasze pracki ze wkoncu postanowilem cos sam wrzucic :P.. oto jedna moich prac, ktora od niedawna mecze. Mam nadzieje ze nie jest najgorzej. Narazie niestety mala wersja mam nadzieje ze cos widac ... :P ... aha scena robiona w 3DsMax8 , Mentalray(standardowy) .. pozdrawiam
satanicus1991 Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 No na razie niewiele jest; pracuj dalej. Przyczepię się do proporcji: popatrz najpierw na drzwi, potem na biurko, potem na okno. I ta tablica korkowa jest chyba za wysoko, tak jak i półka.
Smiglo Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 No to daje troche wieksza rozdzialke. Cos mi nie pasuje z oswietleniem sceny :P ... troche ciemno. Generalne oswietlenie to 1x mr Omni , 1x mr Area Spot. Omni w oknie a mr area jako slonce. Moglby ktos tez poradzic jak zrobic dobra posciel w 3dMax ? ta moja nadaje sie jedynie na obrus :P .. aha i jeszcze jedna sprawa. Probowalem zrobic lustro. Material na nim ustawilem jako Multi layer i w zakladce maps dalem reflections na Flat Mirror. Jak widac daje on zbyt jasne odbicie.. jakies porady?
piksar Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 tak żeś się "napatrzał" że wyszło cartoonowo
Smiglo Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Napisano 4 Grudzień 2006 to "żem" sie nie doczekal na odpowiedz :/
peterr Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 no jedno to tutki ..jak zrobić pościel - pomyśl i zrób:) a jak nie to google..poza tym można to zrobic pewnie na 10 sposobów:P co by tu powiedzieć materiały słabe ..ucz sie ucz:) pozdro
routee Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Smiglo przede wszystkim zwracaj uwagę na skale/wymiary 'sprzętów', 2 sprawa to kadr, postaraj się zrobić nie tak 'pociągnięty', wydłuż pokój z jednej strony i źmień fov kamery ew zaznacz ścianę jak niewidoczną dla kamery i wyjedź poza pokój pzdr
Kub@ Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Smiglo jak robisz jakieś wnętrza, to lepiej ustaw sobie jako jednostki centymetry, tak samo możesz i siatke zmieńić, wtedy będzie mniej problemów ze skalą, od razu odpowiedznio ustawisz sufit itp... Kamere najlepiej wtedy na wysokości oczu człowieka umieszczać, ok 170-180 cm. Oświetlenie jeszcze mało realistyczne, ale ja nie znam mentala więc z ustawieniami to nie za bardzo pomogę :/
satanicus1991 Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Ech, tak jak mówiłem- proporcje. A co do lustra: zmień shader na podstawowy nawet (Blinn), zrób mocno odbijający światło, a w Reflections daj Raytrace. A i zmień teksturę pościeli albo zasłony. Najlepiej obu, bo jest brzydka po prostu... :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się