Napisano 29 Listopad 200618 l No tak sie napatrzalem na wasze pracki ze wkoncu postanowilem cos sam wrzucic :P.. oto jedna moich prac, ktora od niedawna mecze. Mam nadzieje ze nie jest najgorzej. Narazie niestety mala wersja mam nadzieje ze cos widac ... :P ... aha scena robiona w 3DsMax8 , Mentalray(standardowy) .. pozdrawiam
Napisano 30 Listopad 200618 l No na razie niewiele jest; pracuj dalej. Przyczepię się do proporcji: popatrz najpierw na drzwi, potem na biurko, potem na okno. I ta tablica korkowa jest chyba za wysoko, tak jak i półka.
Napisano 2 Grudzień 200618 l Autor No to daje troche wieksza rozdzialke. Cos mi nie pasuje z oswietleniem sceny :P ... troche ciemno. Generalne oswietlenie to 1x mr Omni , 1x mr Area Spot. Omni w oknie a mr area jako slonce. Moglby ktos tez poradzic jak zrobic dobra posciel w 3dMax ? ta moja nadaje sie jedynie na obrus :P .. aha i jeszcze jedna sprawa. Probowalem zrobic lustro. Material na nim ustawilem jako Multi layer i w zakladce maps dalem reflections na Flat Mirror. Jak widac daje on zbyt jasne odbicie.. jakies porady?
Napisano 4 Grudzień 200618 l no jedno to tutki ..jak zrobić pościel - pomyśl i zrób:) a jak nie to google..poza tym można to zrobic pewnie na 10 sposobów:P co by tu powiedzieć materiały słabe ..ucz sie ucz:) pozdro
Napisano 4 Grudzień 200618 l Smiglo przede wszystkim zwracaj uwagę na skale/wymiary 'sprzętów', 2 sprawa to kadr, postaraj się zrobić nie tak 'pociągnięty', wydłuż pokój z jednej strony i źmień fov kamery ew zaznacz ścianę jak niewidoczną dla kamery i wyjedź poza pokój pzdr
Napisano 4 Grudzień 200618 l Smiglo jak robisz jakieś wnętrza, to lepiej ustaw sobie jako jednostki centymetry, tak samo możesz i siatke zmieńić, wtedy będzie mniej problemów ze skalą, od razu odpowiedznio ustawisz sufit itp... Kamere najlepiej wtedy na wysokości oczu człowieka umieszczać, ok 170-180 cm. Oświetlenie jeszcze mało realistyczne, ale ja nie znam mentala więc z ustawieniami to nie za bardzo pomogę :/
Napisano 4 Grudzień 200618 l Ech, tak jak mówiłem- proporcje. A co do lustra: zmień shader na podstawowy nawet (Blinn), zrób mocno odbijający światło, a w Reflections daj Raytrace. A i zmień teksturę pościeli albo zasłony. Najlepiej obu, bo jest brzydka po prostu... :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto