Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No tak sie napatrzalem na wasze pracki ze wkoncu postanowilem cos sam wrzucic :P.. oto jedna moich prac, ktora od niedawna mecze. Mam nadzieje ze nie jest najgorzej. Narazie niestety mala wersja mam nadzieje ze cos widac ... :P ... aha scena robiona w 3DsMax8 , Mentalray(standardowy) .. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No na razie niewiele jest; pracuj dalej.

Przyczepię się do proporcji: popatrz najpierw na drzwi, potem na biurko, potem na okno. I ta tablica korkowa jest chyba za wysoko, tak jak i półka.

Napisano
  • Autor

No to daje troche wieksza rozdzialke. Cos mi nie pasuje z oswietleniem sceny :P ... troche ciemno. Generalne oswietlenie to 1x mr Omni , 1x mr Area Spot. Omni w oknie a mr area jako slonce.

Moglby ktos tez poradzic jak zrobic dobra posciel w 3dMax ? ta moja nadaje sie jedynie na obrus :P .. aha i jeszcze jedna sprawa. Probowalem zrobic lustro. Material na nim ustawilem jako Multi layer i w zakladce maps dalem reflections na Flat Mirror. Jak widac daje on zbyt jasne odbicie.. jakies porady? pokoj4ts7.th.jpg

Napisano

no jedno to tutki ..jak zrobić pościel - pomyśl i zrób:) a jak nie to google..poza tym można to zrobic pewnie na 10 sposobów:P

co by tu powiedzieć materiały słabe ..ucz sie ucz:)

pozdro

Napisano

Smiglo przede wszystkim zwracaj uwagę na skale/wymiary 'sprzętów',

2 sprawa to kadr, postaraj się zrobić nie tak 'pociągnięty', wydłuż pokój z jednej strony i źmień fov kamery ew zaznacz ścianę jak niewidoczną dla kamery i wyjedź poza pokój

pzdr

Napisano

Smiglo jak robisz jakieś wnętrza, to lepiej ustaw sobie jako jednostki centymetry, tak samo możesz i siatke zmieńić, wtedy będzie mniej problemów ze skalą, od razu odpowiedznio ustawisz sufit itp... Kamere najlepiej wtedy na wysokości oczu człowieka umieszczać, ok 170-180 cm. Oświetlenie jeszcze mało realistyczne, ale ja nie znam mentala więc z ustawieniami to nie za bardzo pomogę :/

Napisano

Ech, tak jak mówiłem- proporcje. A co do lustra: zmień shader na podstawowy nawet (Blinn), zrób mocno odbijający światło, a w Reflections daj Raytrace. A i zmień teksturę pościeli albo zasłony. Najlepiej obu, bo jest brzydka po prostu... :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności