Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chciałbym zimportowac piliki ktore zrobilem w maya 8 do maya 6.5 nie wiem jak

prosze o pomoc:)

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modele możesz przenosić za pomocą foramtu obj, fbx lub innych. Jeśli natomiast chcesz przenieść całą scenę, może być ciężko.

Na początek, przy pomocy Maya 8, zapisz scenę w formacie *.ma (Maya ASCII).

 

Póxniej otwórz tą scenę w notatniku lub innym edytorze tekstu (najlepiej w notatniku) i gdzies na samym poczatku powinna znajdować się linijka, w której zapisane jest maya vwersion 8.0 lub cos podobnego - nie pamiętam dokładnie. zmień numer wersji na np. 6.5, zachowaj zmiany i spróuj otworzyć w Maya 6.5. Muszisz pamętać, aby w scenie nie znajdowały się node'y czy inne obiekty, które nie wystepują w starszych wersjach, bo może być kłopot z otwarciem.

Napisano
  • Autor

zainstalowałem okino polytrans i pokazało że aby można było kożystać z plików maya trzeba mieć odpowiedni plug-in, więc go zainstalowałem tak jak było napisane i w maya miałem go otworzyć w plug-in manager, jednak wyskakuje "// Error: Nie można odnaleźć określonej procedury." nie weim jak to rozwiązać, prosze o pomoc.

a jak np. można przenosić za pomocą formatu *.obj czy okina daje taką możliwość?

Napisano

Pewnie plugin masz do innej wersji, stąd ten błąd.

 

Ad OBJ:

File -> Export Selected -> wybierz OBJ.

Musisz mieć załadowany plugin objexport.mll.

Napisano

zainstalowałem okino polytrans i pokazało że aby można było kożystać z plików maya trzeba mieć odpowiedni plug-in, więc go zainstalowałem tak jak było napisane i w maya miałem go otworzyć w plug-in manager

Tutaj pisałeś, że musiałeś doinstalować...

Napisano
  • Autor

nazywa sie coś na p...:( ale nie pamiętam dokładnie, i nie sprawdze teraz bo nie mam dostępu do mojego kompa.

coś tam jest napisanie, że do maya 6.5(uzywam maya 8.5), czyli pewnie masz rację, ja myślałem że on jest żeby transportować do maya 6.5:D zainstaluje 6.5 i tam go wrzuce

Napisano

Co w ogóle chcesz zrobić?

Aby z Maya przenieść model do 3dsmaxa możesz wyeksportować owy model do formatu obj lub fbx. Do tego pierwszego na pewno nie trzeba żadnych dodatkowych pluginów instalowąć. Do FBX chyba też nie, ale nie jestem pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności