t0maszku Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Witam, Programu 3ds max używam amatorsko od tygodnia i tylko po go zainstalowałem by utworzyć kilka obiektów, które mogę zaimportować do ArCon-a. ArCon czyta pliki .3ds. Chciałem utworzyć w 3ds maxie prosty obiekt - płytę szklaną. Płytę taką tworzę według porad podanych na stronce: http://www.tutorialized.com/tutorial/Creating-realistic-glass-material/5803 zapisuję swoją płytę do pliku .3ds i importuję do ArCon-a. Niestety wygląda tam ona na czarną i nieprzezroczystą. Jak zrobić to poprawnie? Prosiłbym o pomoc.
JunioR Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 aby zrobic material szyby, ktory bedzie widoczny w arconie wystarczy opacity dac na ok 70-90 kolor diffuse, ambient lekko blekitny, a specular na bialo lub tez niebiesko, ale polecam bialy. Co do wartosci specular level i glossiness to juz jak kto chce ;] ale pamietaj ze muszą byc to standartowe materialy z maxa, bo np. vraymtl u mnie nie czytal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się