Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Programu 3ds max używam amatorsko od tygodnia i tylko po go zainstalowałem by utworzyć kilka obiektów, które mogę zaimportować do ArCon-a. ArCon czyta pliki .3ds. Chciałem utworzyć w 3ds maxie prosty obiekt - płytę szklaną. Płytę taką tworzę według porad podanych na stronce: http://www.tutorialized.com/tutorial/Creating-realistic-glass-material/5803 zapisuję swoją płytę do pliku .3ds i importuję do ArCon-a. Niestety wygląda tam ona na czarną i nieprzezroczystą.

 

Jak zrobić to poprawnie? Prosiłbym o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

aby zrobic material szyby, ktory bedzie widoczny w arconie wystarczy opacity dac na ok 70-90 kolor diffuse, ambient lekko blekitny, a specular na bialo lub tez niebiesko, ale polecam bialy. Co do wartosci specular level i glossiness to juz jak kto chce ;] ale pamietaj ze muszą byc to standartowe materialy z maxa, bo np. vraymtl u mnie nie czytal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności