demg Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Proszę o pomoc!!! Po utworzeniu obiektu ze splinów i przekształceniu go w surface wszystko znika próbowałem rysować na różne sposoby czy jest jakaś szczególna zasada rysowania splinami? W oknie Surface jest zakliknięte Flip Normals i Remove interior...... zresztą i tu kombinowałem na różne sposoby, w rysunku wydaje mi sie że uwzględniłem wszystko co znalazłem w tutorialach. I nic. Rozpaczliwie proszę o pomoc. Pozdro dla wszystkich
Temporal Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Ja bym odradził używanie surface'a bo to chyba już przeżytek ale ja się wsumie nie znam i ja tu tylko sprzątam :P.
Gość michlord Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 No chyba jest bo musisz rysować tak jakby to miały być poligony czy coś takiego (męczarnia). Wałcz sobie references->3dsMax tutorials i wpisz sobie w index "splines, drawing" i zobacz jak konika(pionka) wymodelować. PS Jak coś źle mówię to nie bijcie. A i niedawno znalazłem coś takiego http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191
Bacry Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Ja bym odradził używanie surface'a bo to chyba już przeżytek . No rozbawiło mnie do reszty. Sposób modelowania nie jest ważny. Możesz się bawić splajnami jak masz ochotę możesz nurbsami lub poly modelingiem. Ale 3D to nie moda gdzie co roku trzeba zmienić garderobę, bo splajny są już passe. Przeczytaj FAQ! http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191
Temporal Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Heh mówiłem że ja tu tylko sprzątam. Od sprzątacza jakieś wiedzy wymagacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się