_LoGaN_ Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 czesc chcialbym zrobic spadajace prarticklesy w kuli (dokladnie snieg w szklanej kuli, kazdy wie o co chodzi :) ) ale chcialbym zeby particklesy znajdowaly sie wylacznie w srodku obiektu, jak to zribic? z gory dzieki za pomoc.
Bilay Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 trzeba określić ich żywotność. Change the Life parameter.
bjk Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Problem mozna rozwiazac na 2 sposoby (przynajmniej ja takie zanam) 1. stworz generator czastek particle cloud, w zakladce object based emitter wybierz sphere i po problemie. 2 stworz emiter czastek taki jaki uznasz za najbardziej uzyteczny, umiesc go w spherze, umiesc tez tam sDeflector o srednicy sphery. Polacz emiter i deflector za pomoca bind to space warp. Teraz pozostaje tylko zabawa z emiterem i dodanie gravity.
streaker Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Potrzebujemy : Particle Flow + SDeflector rozmiaru kuli. W Particle View dodajemy collision z naszym sdeflectorem i odsyłamy to do nowego event gdzie masz tylko delete (all)
_LoGaN_ Napisano 7 Grudzień 2006 Autor Napisano 7 Grudzień 2006 dzieki panowie - wydaje sie ze moze podzialac, sproboje, zobacze - jeszcze raz dzieks.
Rekomendowane odpowiedzi