Jakob Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Witam wszystkich powiedzcie co o tym myslicie jestem poczatkujacy dlatego pytam nad czym powinnienem jeszcze popracowac co zmienic jest to pierwszy element mojej scenki dlatego pytam nie chcial bym powielac bledow
piksar Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 sądzę że za tytuł modek Ci skóre przetrzepie oprócz powtarzającej się teksttury dachu mi się podoba.
3grosze Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 dobry początek, podoba mi się :-) tekstura dachu faktycznie do wymiany i z nowym mapowaniem kip gouin
Jakob Napisano 10 Grudzień 2006 Autor Napisano 10 Grudzień 2006 dzieki zaraz zabieram sie za poprawki
Gość obo Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 A z czego wogóle jest to światło? Ogólnie całkiem mi się podoba :)
Jakob Napisano 10 Grudzień 2006 Autor Napisano 10 Grudzień 2006 swiatlo bedzie z pochodni jeszcze nie jest skonczona
Gość obo Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Aha, to ok :) Tylko zmień troche kolor tego światła na bardziej żółto-pomarańczowy. Pozdrawiam
satanicus1991 Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Mi się podoba. Chociaż fajnie by to wyglądało z "prawdziwymi" kamieniami ^^ Kolor światła nie wygląda na taki pochodniowo-ogniowy O.o
mirach Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 1: zmien nazwe watku zanim cie mod dopadnie 2: tak jak pisali swiatlo zly kolor, ja bym tez dal miekszy cien bo pochodnia to nie laser 3: podmalowal bym ten obiekcick, brud w zagieciach itp, ale do tego bedziesz musial rozlozyc sobie UV (o ile dobrze kojaze to gdzies pisales ze jeszcze tego nie robiles) ogolnie bardzo mily początek, jesli siatka jest oszczedna i bys narysowal dobre texturki to by sie nadawalo pewnie do jakiegos prostego game-artu :) pozdrawiam Mirach
Jakob Napisano 10 Grudzień 2006 Autor Napisano 10 Grudzień 2006 Probowalem pobawic sie textura dachu ale to chyba jeszcze nie to nie mam pojecia jak to poprawic napisales zeby dac miekszy cien mam nadzieje ze chodzi ci o panel modyfikacji oswietlenia co do rozlozenia siadki UV tak to prawda jak na razie nie mam o tym pojecia ale bede sie staral
mirach Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 http://www.3dtutorials.sk/index.php?tutorials=5&software=0&id=113 tu masz tutek ktory w dosc dlugasny sposob pokazuje proste rozkladanie UV map. I powodzenia z nimi, bo ja ich nie nawidze, nie cierpie, nie znosze, rozkladnie UV jest ZŁE, niemoralne, powinni tego zabronic albo zlecic to dziecią z malezji z marne pieniądze... uf.. no, już mi lepiej :D Co do światla to jego opcjach powinienes miec shadow type, i zaleznie od rodzaju cienia jaki dales gdziesik powinna byc opcja zmiekszenia go troche. I daj swiatleku jakis Decay, bedzie lepiej wyglądać. powodzenia Mirach
Jakob Napisano 10 Grudzień 2006 Autor Napisano 10 Grudzień 2006 dzieki zobacze co mi sie uda z tym zrobic pozdrawiam i wracam do pracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się