pileq Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Witam! Mam problem z animacja gąsienicy na ktorej ma poruszać sie robot. Samą gąsienice zrobilem z apomocą pathdeform. Wewnatrz będa 3 rolki i jak zrobic, zeby przy przesuwaniu robota, przesuwala sie gąsienica i krecily się rolki. Gizmo od path deform mozna zlinkowac z resztą robota, ale jak zrobic kontroler od tych rolek. Zrobilem taki, że: (procent z pathdeform*100*2pi)/(r od cylindra tworzacego rolkę) I jako tako dziala, ale chcialem sprawdzic czy by dzialalo gdyby gąsienica była opisana na okręgu o promieniu rolki i niestety, ale gdy zwieksząłem procent pathdeform, to rolka kręciła się w drugą stronę i z większą prędkością. CZy ktoś może mi pomóc ?:(
giorgione Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Przynajmniej powiedz jak tego dokonałeś:D Giorgione
nesq Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 no własnie, opisz to bo mam identyczny problemos :)
VGT Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Proponuję dokładnie zapoznać się z Video tutkiem o riggowaniu samochodu zaprezentowanym przez Gothama (był niedawno news na http://www.max3d.pl ). Odpowiednio dopasowując to do czołgu (czy robota) można uzyskać, aby przesuwanie obiektu powodowało toczenie się gąsienicy, jak i obracanie się rolek.
pileq Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 dzieki! Udalo mi sie calosc calkiem ladnie zrobic, ale walek pojawia sie przy skrecaniu i w sumie na razie sobie to darowalem :P Mimo wszystko dzieki !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się