Proto Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Chyba kazdy fan kultowych platformowek pamieta tego jegomoscia. Gra w zasadzie stala sie klasykiem Commodorowych i Amigowych strzelanek i mysle, ze nie trzeba jej blizej przedstwiac. Wybor byl prosty- w prawdzie wahalem sie jeszcze nad Blountem z Goblins 3, ale cartoonowa postac raz ze rownie dobrze podchodzilaby pod poprzedni temat, to nie dawalaby takich mozliwosci interpretacji i komplikacji. Turrican zas to ciekawy koncept, ktory az prosi sie o delikatne odkurzenie. Poki co przedstawiam jedynie referki:
KLICEK Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 super :) witamy i czekamy na postepy :) powodzenia :)
Gość Bad Moon Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Dobre "koncepty". Nie grałem nigdy w tą grę, może dlatego że zaczynałem od PSX-a (był tańszy od PC :D )
Proto Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Napisano 26 Grudzień 2006 C-64 bylo jescze tansze ;). Ale do rzeczy. Po swietach czas wziac sie do roboty. Zaczynam od glowy. Renderki w mentalu troche nie wyszly tak jak chcialem a nie chce mi sie juz dzis bawic, wiec dorzucam tez ze scanline'a i oczywiscie siatke. http://proto.info.pl/turrican/1.png http://proto.info.pl/turrican/2.png http://proto.info.pl/turrican/3.png http://proto.info.pl/turrican/4.jpg http://proto.info.pl/turrican/5.jpg http://proto.info.pl/turrican/6.gif Poki co 500 scianek.
JmTm00 Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 ja tam nic nie widze :|? no ale spoko, jako ze przygode z kompami zacząłem od pc mam prawo nie kojarzyć, ale fajny oldschool więc do dzieła, pokaż jak powinien wyglądać teraz ;)
Proto Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Napisano 26 Grudzień 2006 Sorki, tagi img nie dzialaja tak jak sadze, ze powinny ;). Url zalatwia sprawe.
JmTm00 Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 qrde trudno mi sie dopatrzyć ale wydaje mi sie ze tam przy brwiach mozesz coś wywalić....ale w sumie to 7k ma niby być wiec co ja gadam ;)
Proto Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Napisano 26 Grudzień 2006 Tam akurat moga jeszcze wejsc drobne detale, jak te "zmarszczki" nad nosem w oryginale, ewentualnie skoryguje to przy mapowaniu, thx. Uprzedzajac fakty- glowa jest bardziej pociagla niz w oryginale ze wzgledu na duzy fov, ktorego zapomnialem zmniejszyc dla zblizenia na sama w koncu twarz :P. To juz przy okazji kolejnych renderow.
JmTm00 Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 ale i co z tego że głowa jest "bardziej"...Twoje ma być a nie jakaś wierna kopia...kopie są nudne :D btw. starczy Ci jednak tych poly?
Kuba Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Mi tam pasuje. Grałem w Turricana na c64 jednak bez euforii :) Włączałem autofire i jakoś szło, więc nie był jakiś bardzo wymagający. Jeżeli dobrz pamiętam, gierka była jeszcze na kasecie. Co do podobieństwa, i tak nie będzie pewnie idealnie. Każdy koncept jest trochę inny i trzeba wybrać złoty środek. Jeżeli mogę coś doradzić - siatkę najlepiej widać, kiedy ją wyrenderujesz na modelu. Skopiuj sobie model bez zmieniania jego pozycji, nadaj mu defaultowy materiał zaznaczając jedynie w oknie opcję "Wire" i włącz render :) Zarówno kolor jak i grubość siatki bez większych problemów można zmienić ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się