Jump to content

Proto

Members
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Proto

  • Rank
    Member
  1. Drugi zdecydowanie lepszy, zeby nie rzec genialny :). Czuc jak goruje nad armia (wielka lapa na pierwszym planie), czuc, ze niesie za soba mrok i zniszczenie, wreszcie mimo rozmiarow, poprzez swoja odmiennosc sprawia wrazenie bytu eterycznego czyli jak najbardziej wpisuje sie w temat.
  2. Dodaj jeszcze zamglona atmosfere i smugi swiatla, ktore uciekly w stosunku do szkicu i bedzie pelen wypas :). Kilmat jak z filmow Del Toro :).
  3. Gratulacje :). Mimo, ze nie moj glos to zasluzenie, od strony warsztatowej na pewno najlepsza praca :).
  4. Moj glos na prace Atheg'a, najbardziej filmowa, fajna kompozycja i klimacik :).
  5. Tzw. rzutem na tasme, co niestety widac :(. Bede jeszcze nad tym dzialal, ale na finiszu zaczalem od konca, bo plulbym sobie w brode gdybym sie nie wyrobil :).
  6. Coraz wiecej sie wylania- chcialbym umiec w ten sposob przechodzic od ogolu do szczegolu :). Ten koles wylatujacy z kuli ognia jest bezbledny :D.
  7. Stylistyka i kolorki skladaja sie na fajny klimacik :). Orobine mozna by oswietlic postaci miejscami bardziej kontrastowym swiatlem, aczkolwiek nie wiem, czy nie popsulo by to tego nastroju wlasnie :). Dokonczony mundur na pewno wiele da jesli chodzi o prawa strone kadru.
  8. Ok, juz wystarczy na dzisiaj, bo mi reka od tabletowego piorka zdretwiala :P. Bron zostawilem sobie na pozniej :).
  9. No niezle, niemal jak Drew Struzan, fragment z eksplozja i robotami najlepsze poki co :). Ten kotopodobny kosmita troche odstaje w tle, ale jest nie dokonczony wiec to pewnie dlatego :). Aha i nie wiem czy to nie zludzenie, ale poddalbym w watpliwosc kulistosc tej planety ;).
  10. Chyba rzeczywiscie odrobine za dluga, pewnie dlatego dla rownowagi moj heros ma za krotkie :D. A lewa reka rozumiem znika w plomieniach :). Ale poza tym swietny styl i swietna kreska- jak zawsze :).
  11. Dzieki za cieple przyjecie i mobilizacje :). Obrazek wlasciwy zaczne od tla, zeby przy okazji nadac nastroj scence. Tymczasowo zostawilem zarys szkicu, zeby nie stracic z oczu kompozycji :).
  12. Wzielo mnie na bazgrolenie po nocach ;). Taki szkic poki co niechlujny, ale od czegos trzeba zaczac, a wypada juz sie klasc :P. Inna sprawa czy jest sens pare dni przed terminem, ale co mi tam, wrzucam zanim mi sie odwidzi :D. KONIEC:
  13. Oki, dzieki, czylli umiem patrzec z dystansem bo w sumie te same uchybienia widze ;). Musialem oddac prace przed swietami a rendery z maxwella na lapku dlugo zajmowaly wiec to taki one-shot troche - stad na przyklad brak bumpa - cos sie musialo w ustawieniach skopac, choc w mxw wiele tego nie ma :p. Ogrodzenie jest takie jak w realu (przynajmniej usilnie sie stara), co do architektury- nie powiem, bo nie znam sie za grosz, model wzorowany jest na bryle cadowskiej, z detalami (jak dachowka) kladzionymi tez raczej na szybko. Trawa- ot, kosiarka sie zepsula ;). Dzieki za uwagi, na codzien robie w czym innym, ale jak sie sypna zlecenia na vizki i beda mialy rozsadniejszy deadline to postanawiam poprawe ;).
  14. Zadne mecyje w sumie, wrzucam bo dawno nic nie wrzucalem :). Taka wizualizacja domku zrobiona na szybko, w sumie pierwsza robiona komercyjnie a i wymagania niewielkie, tak wiec cudow jesli chodzi o detale czy oswietlenie cudow nie odnotowano. Chetnie wyslucham uwag, glownie jakich bledow unikac w przyszlosci, bo powyzsze rendery to raczej temat zamkniety.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy