Napisano 20 Grudzień 200618 l Chyba kazdy fan kultowych platformowek pamieta tego jegomoscia. Gra w zasadzie stala sie klasykiem Commodorowych i Amigowych strzelanek i mysle, ze nie trzeba jej blizej przedstwiac. Wybor byl prosty- w prawdzie wahalem sie jeszcze nad Blountem z Goblins 3, ale cartoonowa postac raz ze rownie dobrze podchodzilaby pod poprzedni temat, to nie dawalaby takich mozliwosci interpretacji i komplikacji. Turrican zas to ciekawy koncept, ktory az prosi sie o delikatne odkurzenie. Poki co przedstawiam jedynie referki:
Napisano 21 Grudzień 200618 l Dobre "koncepty". Nie grałem nigdy w tą grę, może dlatego że zaczynałem od PSX-a (był tańszy od PC :D )
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor C-64 bylo jescze tansze ;). Ale do rzeczy. Po swietach czas wziac sie do roboty. Zaczynam od glowy. Renderki w mentalu troche nie wyszly tak jak chcialem a nie chce mi sie juz dzis bawic, wiec dorzucam tez ze scanline'a i oczywiscie siatke. http://proto.info.pl/turrican/1.png http://proto.info.pl/turrican/2.png http://proto.info.pl/turrican/3.png http://proto.info.pl/turrican/4.jpg http://proto.info.pl/turrican/5.jpg http://proto.info.pl/turrican/6.gif Poki co 500 scianek.
Napisano 26 Grudzień 200618 l ja tam nic nie widze :|? no ale spoko, jako ze przygode z kompami zacząłem od pc mam prawo nie kojarzyć, ale fajny oldschool więc do dzieła, pokaż jak powinien wyglądać teraz ;)
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor Sorki, tagi img nie dzialaja tak jak sadze, ze powinny ;). Url zalatwia sprawe.
Napisano 26 Grudzień 200618 l qrde trudno mi sie dopatrzyć ale wydaje mi sie ze tam przy brwiach mozesz coś wywalić....ale w sumie to 7k ma niby być wiec co ja gadam ;)
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor Tam akurat moga jeszcze wejsc drobne detale, jak te "zmarszczki" nad nosem w oryginale, ewentualnie skoryguje to przy mapowaniu, thx. Uprzedzajac fakty- glowa jest bardziej pociagla niz w oryginale ze wzgledu na duzy fov, ktorego zapomnialem zmniejszyc dla zblizenia na sama w koncu twarz :P. To juz przy okazji kolejnych renderow.
Napisano 27 Grudzień 200618 l ale i co z tego że głowa jest "bardziej"...Twoje ma być a nie jakaś wierna kopia...kopie są nudne :D btw. starczy Ci jednak tych poly?
Napisano 27 Grudzień 200618 l Mi tam pasuje. Grałem w Turricana na c64 jednak bez euforii :) Włączałem autofire i jakoś szło, więc nie był jakiś bardzo wymagający. Jeżeli dobrz pamiętam, gierka była jeszcze na kasecie. Co do podobieństwa, i tak nie będzie pewnie idealnie. Każdy koncept jest trochę inny i trzeba wybrać złoty środek. Jeżeli mogę coś doradzić - siatkę najlepiej widać, kiedy ją wyrenderujesz na modelu. Skopiuj sobie model bez zmieniania jego pozycji, nadaj mu defaultowy materiał zaznaczając jedynie w oknie opcję "Wire" i włącz render :) Zarówno kolor jak i grubość siatki bez większych problemów można zmienić ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto