SYNTHETIC AESTHETIC Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Pogrywam ja sobie od czasu do czasu w to i owo, i zauważam, że 3/4 magii to właśnie te nakładane na geometrie \"obrazki\". Powoli sam biorę się za rysowanie tekstur ( dłuugie godziny z tabletem i photoshopem, podglądanie materiałów rzczywistych, kombinowanie jak to razem połączyć... ) niemniej wolałbym coś o tym poczytac - żeby, zamiast wyważać otwarte drzwi, móc zająć się czyms konkretnym. Stąd moja prośba, o jakies linki, tudzież ewentualnie porady z własnego doświadczenia \"jak TO się robi\". Zajmuje się głównie terksturowaniem pomieszczenień w klimatach futurystyczno-industrialnych - toteż takie informacja pasowałyby mi najbardziej, niemniej wdzięczny bedę za jakiekolwiek linki traktujące o tworzeniu gier, teksturowaniu miejsc i postaci, level-designie i wszystkim, co się z tym wiąże. z góry dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się