Cerebrate Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 Mam problem to jest plejn (z Clothem) rzucony grawitacją na cylinder z kolizją. i jest takie coś ze ten plejn tak wisi nad cylindrem... no i nie oblewa ładnie tego - cylinder ma ostre krawędzie a ten plejn oblewa go jak by miał 3 cm grubości i byłby z gliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 w zakladce gdzie zalanczasz obliczanie jest takie coś jak Collision Tollerance w zakladce World, zmien jego parametry... i pamiętaj że gdy chcesz by nakładany cloth na model miał dość ostre zagięcia, musisz dac więcej poligonow oraz modele muszą być duże. a hmmm,... nie wiem moge się mylić, no ale chyba nie ten dział... zły wybrales :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2006 hymm. :) dzięki ale nie wiem o chodzi z tym Collision Tollerance - nigdzie tego nie widze :( w tym oknie HAVOKA nie ma "zakładki WORLD" :( edit: -= juz wiem o co Ci chodziło juz wszystko wiem EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi