Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem

gwnokf4.jpg

to jest plejn (z Clothem) rzucony grawitacją na cylinder z kolizją.

i jest takie coś ze ten plejn tak wisi nad cylindrem... no i nie oblewa ładnie tego - cylinder ma ostre krawędzie a ten plejn oblewa go jak by miał 3 cm grubości i byłby z gliny

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 773
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w zakladce gdzie zalanczasz obliczanie jest takie coś jak Collision Tollerance w zakladce World, zmien jego parametry...

 

i pamiętaj że gdy chcesz by nakładany cloth na model miał dość ostre zagięcia, musisz dac więcej poligonow oraz modele muszą być duże.

 

a hmmm,... nie wiem moge się mylić, no ale chyba nie ten dział... zły wybrales :P

Napisano
  • Autor

hymm. :) dzięki ale nie wiem o chodzi z tym Collision Tollerance - nigdzie tego nie widze :( w tym oknie HAVOKA nie ma "zakładki WORLD" :(

 

edit: -= juz wiem o co Ci chodziło juz wszystko wiem

EOT

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności