Skocz do zawartości

Dlaczego blueprint / tekstura na moim obiekcie wygląda brzydko w viewporcie?

Featured Replies

Napisano

Pytanie:

 

Dlaczego blueprint / tekstura na moim obiekcie wygląda brzydko w viewporcie?

 

Odpowiedź:

Należy wejść do customize -> preferences i w zakładce viewports kliknąć w 'configure driver'. Znajdują się tam dwa rzędy przycisków regulujących rozdzielczość wyświetlanych tekstur.

 

Do regulacji jakości wyświetlania tekstur nałożonych na obiekty w viewportach służy drugi rząd (zakres od 64 do 512). Każda z tych liczb oznacza długość boku wstawianej na obiekt tekstury w pixelach.

Tak więc jeśli przy ustawieniu '512' wstawisz teksturę o większej rozdzielczości, to i tak zostanie ona do wyświetlania w viewportach przeskalowana do rozmiaru 512x512. Aby tego uniknąć, zaznacz opcję 'match bitmap as close as possible'.

Wtedy ograniczeniem wielkości wyświetlanych tekstur pozostanie już tylko pamięć RAM.

 

Następnie w 'texel lookup' wybierz opcję 'nearest', a w 'mipmap lookup' opcję 'none', co wyeliminuje blur (rozmycie) tekstur.

Edytowane przez tweety
podbicie

  • Wyświetleń 24,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności