Dr. eA Napisano 9 Październik 2002 Napisano 9 Październik 2002 Moze powinienem ten topic umiescic na forum finalrendera ale mam nadzieje ze tu odpowie mi wiecej osob. Mianowicie sprosta scene (dopiero 15% calej pracy) chcialem zrenderowac fr\'em. Na scenie jest narazie basen (z raytracem) i jeszcze kilka boxow. Zostawiajac kompa na noc z wlaczonym fr i nastepnie wstajac komputer caly czas \"transformuje verticels\". Mam ath 1.2 z gf1 i 256ramu wiec chyba jakies postepy po 8 godzinach w scenie z zaledwie 26k face\'ow powinno cos sie ruszyc? Teraz ciarki mnie przechodza ile bede musial renderowac skonczona scene. Powiedzcie czy to normalne ze to tyle trwa, czy przy fr jest pokazany postep renderingu, moze ma to zwiazek ze zlym scrackowaniem fr\'a. PS: gdzie sie zmienia parametry wszystkie fr:) Z gory dzieki
Bacry Napisano 9 Październik 2002 Napisano 9 Październik 2002 Basen i kilka boxów posiada 26 000 faców? To musi być duży basen.
KLICEK Napisano 9 Październik 2002 Napisano 9 Październik 2002 witam!! Nie wiem czy mnie kumasz ale fr to nie jest jakis zwykly render pierw zeby renderowac co kolwiek nim musisz uzyc map typu fr . Poniewaz fr to zestaw map . Wiec jezeli chesz zmieniac jakies opcje to wlasnie w opcjach mapy albo w frglobals :) A ze tyle ci renderowalo marne 25k :] to dziwne :] moze masz bledy w mapce mialem tak samo jak zle nalozylem dirta na obiekt i zmienilem mapke a potem powiekszylem ilosc polygonow meshsoothem :]
Dr. eA Napisano 9 Październik 2002 Autor Napisano 9 Październik 2002 w takim razie nie moge urzywac wogole zwyklych tekstur np. raytrace\'a do symulowania wody, inaczej nie zrenderuje sceny? PS: okazuje sie ze polowa face\'ow to furtka, po uproszczeniu mam 14k
saygon Napisano 9 Październik 2002 Napisano 9 Październik 2002 możesz uzywac mwszystkich map tylko choć jeden materiał(niekoniecznie w scenie tylko w edytorze) musi być finala.ale lepiej używaj materialów finala daja lepsza kontrole i np final lepiej i szybciej symuluje odbicia
Dr. eA Napisano 9 Październik 2002 Autor Napisano 9 Październik 2002 chyba moj problem polega na czym innym. zrobilem nowa scene, umiescilem na niej shpere o standardowych ustawieniach i nalozylem na nia teksture fr rowniez o standardowych ustawieniach, zalaczajac jedynie niewielka mape na bump i diffuse. u opcjach rendera oczywiscie zmienilem production i draft na finalrender (a moze tego nie trzeba robic?) i zrenderowalem scene na 320x240. po 45 minutach oczekiwania i wpatrywania sie w napis transforming vertices pisze tego posta z kolejna prozba o pomoc:mad:
Bacry Napisano 10 Październik 2002 Napisano 10 Październik 2002 Często pomaga wpisanie w DOSie format C:/s Wcale nie żartuję :o
Dr. eA Napisano 10 Październik 2002 Autor Napisano 10 Październik 2002 musze cie zasmucic ze jestem tuz po
Bacry Napisano 11 Październik 2002 Napisano 11 Październik 2002 Jak nie pomogło to spróbuj innej wersji FR:) Albo poczytaj na forum o c...kowaniu FR. Pisali tam coś o błędnej technice c.... O ile jeszcze nie zostało deleteowane:) Bacry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się