lestat85 Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Mam kilka pytań związanych z tworzeniem animacji w 3DS Max 8... generalnie jestem grafikiem 2D, głównie DTP. Dawno, dawno temu korzystałem sobie (dla czystej rozrywki) ze starych wersji maxa. I tu pojawia się problem bo nabyłem ostatnio Max 8, zrobiłem prosty projekt a w momencie kiedy chciałem go zanimować, zorientowałem się, że w tej wersji nie ma na dole paska animacji takiego jaki był w starych Maxach. Pytanie moje brzmi nastepująco: 1. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć krok po kroku jak stworzyć animację w Max 8 ewentualnie czy ktokolwiek zna jakiś fajny, logiczny i w miarę prosty tutorial dotyczący tego zagadnienia (najlepiej po polsku :). 2. Jak zablokować kamerę na obiekcie tak aby podczas animacji śledziła ona ruch obiektu bez przymusu ustawiania jej ręcznie. 3. Jak połączyć ze sobą obiekty tak aby tworzyły jedną całość a nie występowały osobno, by nie "rozwalały się" podczas, na przykład ruchu (a przy okazji czy da się "zasklepić" dziury pomiędzy obiektami tak aby tworzyły jednolitą bryłę).