Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja robięto tak:

-kamera zlinkowana do dummy, dummy do ścieżli za pomocą path constaint.

Dzięki temu masz dodatkową kontrolę. Np ożesz dodać do kamery noisa albo poprostu animować ją na boki bez żmudnego dopasowywania ścieżki.

I teraz jeszcze jedna sprawa. Jak linkujesz do path do standardowo ustawiana jest interpolacja między klatkami na procentową. Ruchy kamery są wtedy bardzo kanciaste. Nie ma odpowiedniego "flow":)

Dlatego wchodzisz do curve editora wyszukujesz swój obiekt i zaznaczasz percent na path constraint. P-klik i z listy wybierasz assign controller/bezier float.

Teraz kamera będzie ładnie zwalniać i przyśpieszać z pełną kontrolą z twojej strony.

Powodzenia, pozdro

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności