Napisano 4 Styczeń 200718 l hi. Ostatnio zaczolem sie uczyc 'facial animation'. ponizej przedstawiam w zasadzie pierwsze rezultaty mojej pracy w tej kategorii. Animacja trwa 15s, a waga to ok. 8mb.. wiec moze sie chwile ladowac .. btw. nie ma takiego renderu jak na grafficepowyzej, nie mialem zbyt wiele czasu na lepszy render software: Cinema 4D :::Animacja::: http://www.dnet.pl/~boho21/graffika/facialanimation.mov btw.pierwsza moja praca na tym forum, wiec nie zjedzcie mnie ;) pozdr.->
Napisano 4 Styczeń 200718 l Szkoda że nie ma oczu, myślę że dzięki nim sporo by się zmieniło. Jeśli on śpi na początku to mogę powiedzieć tylko tyle że trudno to dostrzec, może dlatego, że za mocno macha głową. No i szkoda że te włosy tak się machają. Jak nie możesz sobie z nimi poradzić to już lepiej by bylo bez nich. Za bardzo odciągają uwagę od mimiki. Na początku dłużej przytrzymaj postać w bezruchu, tak żeby się uspokoiły bo widać, że zaczyna się oglądanie od początku symulacji.
Napisano 4 Styczeń 200718 l nom, włosy totalnie nie pasują imo....a oczki chyba są tylko odbłysk maaaaluczki i moze dlatego nic nie widac
Napisano 4 Styczeń 200718 l Niebałdzo... zrób albo ściągnij sobie jakiś lepszy model do ćwiczeń bo to ziemniaka przypomina :*
Napisano 4 Styczeń 200718 l modele http://www.daniel3d.com/pepe-school-land/misc/freemodels/Anibal_with_manipulators.zip http://www.geocities.com/sent2udi/generirigmax6.html
Napisano 4 Styczeń 200718 l Autor dzieki za modele, ale zapomnialem napisac, ze modeling,tex,render itd. bylo zrobione w programie Cinema 4D.... chociaz chyba c4d otwiera max'a jednak lepiej sie czuje jak projekt jest w pelni zrobiony przezemnie. dzieki za krytyke. jesli chodzi o animacje postaci to dopiero zaczynam wiec jeszcze dluga droga przedemna, zeby to ladnie opanowac... ;) no a wlosy... eh tez nie jestem z nich zadowolony... lataja jak opetane, zle dopracowalem grawitacje... no coz, nastepnym razem sie bardziej postaram ;) pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto