Lodox Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 mam pytanie zrobilem z mojego bipda ragdolla, polaczylem wszystkie czesci hingie i ragdoll, oprocz czesci bip01 (bo w sumie co to za czesc ciala?). No i spuscilem mego bipda z... no powiedzmy schodow. W preview animation wszystko dziala jak nalezy, oprocz tego ze czesc bip01 zostaje w powietrzu tam gdzie wisiala. Ale jak biore create animation, to biped zostaje w powietrzu i sie tam kiwa. (bip jest poloczony z modelem jakby co). Czy mam to bip01 tez z czyms polaczyc (a jak to z czym i jaka metoda?). Czy moze to sie rozwiazuje w inny spodob? pomocy :(
CgBartosz Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Moze uzyj tego skryptu \3dsMax8\Scripts\rctRagdollScript.ms.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się