Gość Oi!Bootboy! Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Witam. Moja przygoda z modelowaniem rozpoczęła się już dawno. Tworzyłem głównie proste modele budynków, infrastruktury, potem zrobiłem nawet tramwaj (screeny niżej). Lecz teraz pomyślałem że przyszedł czas na zabranie się za Maxa (wcześniej robiłem w Wings). Głównie z powodu możliwości związanych z tworzeniem materiałów. Nie jestem początkującym jeśli chodzi o obsługę 3ds'a, ale na pewno potrzebna jest mi pomoc z materiałami. Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać. Nie wiem co wybrać, nie wiem czym się różnie Raytrace od jakiegoś innego, dlaczego Blinn a nie inna funkcja. Dlatego chciałbym uzyskać pomoc - jakieś dobre tutki albo coś. Byłbym bardzo wdzięczny za szybką pomoc, gdyż zależy mi na czasie. Umieszczam screeny mojego modelu tramwaju "N". Model mało szczegółowy i niezbyt profesjonalny, między innymi z powodu braku jakichkolwiek normalnych materiałów, oraz na potrzeby symka. Dlatego potrzebna mi pomoc :P Także w renderze, bo te jak widać są niezbyt ładne.
Master Kiełbaster Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać. TO ma być do gry? jak tak to nie ma sensu robić materiałów w maxie... A jak nie to skołuj vraya i wtedy dopiero kombinuj :P
Gość Oi!Bootboy! Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Mniej więcej do gry... Właśnie o to mi chodzi, nie bardzo wiem co się z czym je... Jak nie w maxie, to w czym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się