Napisano 5 Styczeń 200718 l Witam. Moja przygoda z modelowaniem rozpoczęła się już dawno. Tworzyłem głównie proste modele budynków, infrastruktury, potem zrobiłem nawet tramwaj (screeny niżej). Lecz teraz pomyślałem że przyszedł czas na zabranie się za Maxa (wcześniej robiłem w Wings). Głównie z powodu możliwości związanych z tworzeniem materiałów. Nie jestem początkującym jeśli chodzi o obsługę 3ds'a, ale na pewno potrzebna jest mi pomoc z materiałami. Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać. Nie wiem co wybrać, nie wiem czym się różnie Raytrace od jakiegoś innego, dlaczego Blinn a nie inna funkcja. Dlatego chciałbym uzyskać pomoc - jakieś dobre tutki albo coś. Byłbym bardzo wdzięczny za szybką pomoc, gdyż zależy mi na czasie. Umieszczam screeny mojego modelu tramwaju "N". Model mało szczegółowy i niezbyt profesjonalny, między innymi z powodu braku jakichkolwiek normalnych materiałów, oraz na potrzeby symka. Dlatego potrzebna mi pomoc :P Także w renderze, bo te jak widać są niezbyt ładne.
Napisano 5 Styczeń 200718 l Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać. TO ma być do gry? jak tak to nie ma sensu robić materiałów w maxie... A jak nie to skołuj vraya i wtedy dopiero kombinuj :P
Napisano 6 Styczeń 200718 l Mniej więcej do gry... Właśnie o to mi chodzi, nie bardzo wiem co się z czym je... Jak nie w maxie, to w czym?