Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Moja przygoda z modelowaniem rozpoczęła się już dawno. Tworzyłem głównie proste modele budynków, infrastruktury, potem zrobiłem nawet tramwaj (screeny niżej). Lecz teraz pomyślałem że przyszedł czas na zabranie się za Maxa (wcześniej robiłem w Wings). Głównie z powodu możliwości związanych z tworzeniem materiałów. Nie jestem początkującym jeśli chodzi o obsługę 3ds'a, ale na pewno potrzebna jest mi pomoc z materiałami. Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać. Nie wiem co wybrać, nie wiem czym się różnie Raytrace od jakiegoś innego, dlaczego Blinn a nie inna funkcja. Dlatego chciałbym uzyskać pomoc - jakieś dobre tutki albo coś.

Byłbym bardzo wdzięczny za szybką pomoc, gdyż zależy mi na czasie.

Umieszczam screeny mojego modelu tramwaju "N".

 

1mf7.th.png

 

2lt5.th.png

 

3bw6.th.png

 

4fn2.th.png

 

5fp7.th.png

 

6ba1.th.png

 

Model mało szczegółowy i niezbyt profesjonalny, między innymi z powodu braku jakichkolwiek normalnych materiałów, oraz na potrzeby symka. Dlatego potrzebna mi pomoc :P Także w renderze, bo te jak widać są niezbyt ładne.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać.

 

TO ma być do gry? jak tak to nie ma sensu robić materiałów w maxie... A jak nie to skołuj vraya i wtedy dopiero kombinuj :P

Napisano

Mniej więcej do gry... Właśnie o to mi chodzi, nie bardzo wiem co się z czym je... Jak nie w maxie, to w czym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności