Jump to content

Realne materiały metalu i drewna


Oi!Bootboy!
 Share

Recommended Posts

Witam. Moja przygoda z modelowaniem rozpoczęła się już dawno. Tworzyłem głównie proste modele budynków, infrastruktury, potem zrobiłem nawet tramwaj (screeny niżej). Lecz teraz pomyślałem że przyszedł czas na zabranie się za Maxa (wcześniej robiłem w Wings). Głównie z powodu możliwości związanych z tworzeniem materiałów. Nie jestem początkującym jeśli chodzi o obsługę 3ds'a, ale na pewno potrzebna jest mi pomoc z materiałami. Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać. Nie wiem co wybrać, nie wiem czym się różnie Raytrace od jakiegoś innego, dlaczego Blinn a nie inna funkcja. Dlatego chciałbym uzyskać pomoc - jakieś dobre tutki albo coś.

Byłbym bardzo wdzięczny za szybką pomoc, gdyż zależy mi na czasie.

Umieszczam screeny mojego modelu tramwaju "N".

 

1mf7.th.png

 

2lt5.th.png

 

3bw6.th.png

 

4fn2.th.png

 

5fp7.th.png

 

6ba1.th.png

 

Model mało szczegółowy i niezbyt profesjonalny, między innymi z powodu braku jakichkolwiek normalnych materiałów, oraz na potrzeby symka. Dlatego potrzebna mi pomoc :P Także w renderze, bo te jak widać są niezbyt ładne.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi głównie o materiały metalu i lakierowanego drewna, takie, aby realistycznie wyglądały i żeby były dość wydajne, aby symulator (tramwaju) mógł je bez zbytniego spowolnienia obsługiwać.

 

TO ma być do gry? jak tak to nie ma sensu robić materiałów w maxie... A jak nie to skołuj vraya i wtedy dopiero kombinuj :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy