Jump to content

modelowanie kontaktu (dziury boolean )


startingmax
 Share

Recommended Posts

Witam

Niedawno rozpętałem ostrą dyskusje o ortografii ,było sporo wypowiedzi.

Mam nadzieję że na to też ktoś się znajdzie do pomocy.Sednem sprawy

jest modeling dziur w kontakcie ,otóż mam kontakt zrobiony wgłębienie okrągłe 8 kąt i wytłaczam dziury boolean (2 cylindry) ,a potem wrzucam do turbosmooth jednak po tym przy dziurach robią się jakieś bugi.Jest to chyba efekt złego auto połączenia wytłoczenia z resztą ,ale nie mam pojęcia jak to naprawić , ewentualnie zrobić innym sposobem.

 

czekam na pomoc i pozdrawiam

startingmax

Link to comment
Share on other sites

po prostu wytnij cutem te dwa otwory. potem po dodaniu chamfera i nałożeniu TS powinno być bez problemu.

 

btw: boolean - dlatego, że nie każdy może wiedzieć o co ci chodzi, zwłaszcza jeśli jest początkującym ;]

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Akurat tak sie sklada ze mialem ostatnio okazje modelowac takie gniazdko. Zrobione w 100% polymodelingiem bez bool'a zadnego :P. Zalaczam screeny zwroc uwage na modyfikatory symmetry ktore ulatwia ci w modelowaniu (zrobisz tylko 1/4modelu)

my.php?image=o1ek9.jpg

my.php?image=o2rg0.jpg

my.php?image=o3ww0.jpg

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy