pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 robie sobie firankę za pomocą nurb surface i chce żeby była widoczna z obu stron, żebym przy zmianie kamery nie musiał odwracać polygonów... jak to zrobić?
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 to nie bląd ortograficzny tylko połknięcie literki, tzn za szybko wcisnąłem enter... aż takim głąbem nie jestem :P
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Uzyj np. materialu 2-sided. Nie wiem w jakim programie robisz...
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 chodzi o 3d maxa,a do renderowania używam vraya, a faktycznie nie pomyślałem o tym tylko że przy mapowianiu nie widać na obiekcie tekstury...
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 hm? jak to nie widac tekstury przy mapowaniu?
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 musze odwrócić polygony żeby zobaczyć teksture na obiekcie... (na renderze oczywiście jest...) chodzi tylko o widok w viewporcie
DaveBorck Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 w properties obiektu jest opcja backface cull, może pomoże;)
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 DaveBorck: o to właśnie chodziło :) dzieki...
Rekomendowane odpowiedzi