pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Share Napisano 7 Styczeń 2007 robie sobie firankę za pomocą nurb surface i chce żeby była widoczna z obu stron, żebym przy zmianie kamery nie musiał odwracać polygonów... jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2007 to nie bląd ortograficzny tylko połknięcie literki, tzn za szybko wcisnąłem enter... aż takim głąbem nie jestem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2007 Share Napisano 7 Styczeń 2007 Uzyj np. materialu 2-sided. Nie wiem w jakim programie robisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2007 chodzi o 3d maxa,a do renderowania używam vraya, a faktycznie nie pomyślałem o tym tylko że przy mapowianiu nie widać na obiekcie tekstury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2007 Share Napisano 7 Styczeń 2007 hm? jak to nie widac tekstury przy mapowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2007 musze odwrócić polygony żeby zobaczyć teksture na obiekcie... (na renderze oczywiście jest...) chodzi tylko o widok w viewporcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 7 Styczeń 2007 Share Napisano 7 Styczeń 2007 w properties obiektu jest opcja backface cull, może pomoże;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2007 DaveBorck: o to właśnie chodziło :) dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DesignStudio Napisano 13 Styczeń 2007 Share Napisano 13 Styczeń 2007 ewentualnie leciusienki shell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi